Excelben valahogy meg lehet oldani, hogy egy adott sorból kigyűjteni az értékeket?
Figyelt kérdés
Tegyük fel van egy vállalat, ahol az ügyfeleket egy excel táblába gyűjtik. Egy diagramba kiszeretnék gyűjteni, hogy az ügyfelek hol laknak. Hogyan lehet ezt megcsinálni, hogy ne kelljen átbogarászni mind a közel 5000 sort, hogy kigyűjtsék az összes települést?2015. dec. 12. 18:19
1/2 CspCsj válasza:
Egyszerű és egyszerí, de nem automatikusan frissülő kigyűjtés:
1. Irányított szűrő (ez biztosan működik régebbi Excel verziókban)
- Adatok menü > Szűrés > Speciális (régebbi Excel verzióknál - Irányított szűrő)
- válaszd a "Más helyre másolja" lehetőséget
- Listatartomány: kiindulási oszlop
- Hova másolja: ide kerülnek az egyszeri településnevek
- alul a "Csak az egyedi rekordok megjelenítését" pipáld ki
2.
- másold át a települések oszlopát egy üres oszlopba és jelöld ki
- Adatok menü > Ismétlődések törlése
Ezeket azután érdemes rendezni az új helyen.
2/2 A kérdező kommentje:
Köszi :)
2015. dec. 15. 13:59
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!