Adott egy 180000 sort tartalmazó adatbázis. Ebben kellene megkeresnem (és kimentenem) kb.1500, azonos értékeket (cellákat) tartalmazó sorokat. Hogyan?
Cella, ezek szerint Excel?
Kijelölöd a tartományt, majd a Keresés funkcióval beírod a keresendő kifejezést, a "listába mind"-gombbal listát generál a program, ott CTRL+A-val kijelölöd a megtalált cellákat, és az már CTRL+C-vel másolható.
.csv file.
Az Excel -em 'kiakad ~64000 sor után.
Apache OpenOffice 4.1.1 -et felraktam, ez már betölti mindet.
"CTRL+A-val kijelölöd a megtalált cellákat,"
ok, de nekem az adott cellákat tartalmazó egész sorok kellenek.
:(
Excelben így - de gyanítom Openoffice/Libreoffice Calc-ban is hasonlóan kell:
Vagy írsz rá egy egyszerű szkriptet (mondjuk Pythonban):
* megnyitod a fájlt olvasásra (open)
* végigmész a fájl sorain (for line in...)
* a szöveghatároló jelek mentén a sort szétszeded (split) "oszlopokra"
* ellenőrzöd, hogy az adott oszlop tartalmazza/megegyezik-e a kívánt értéket/értékkel - ha igen, kiírod
Köszönöm a segítséget.
Végül is 3 részletben kiszedte :)
Nem rossz ez az OpenOffice, csak első pillantásra annyi szolgáltatást kínál fel hogy picit elveszettnek éreztem magam.
:)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!