Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Hogy indul egy játék fejlesztése?

Hogy indul egy játék fejlesztése?

Figyelt kérdés

Van egy story, megvannak a karakterek, a fejlődési rendszer stb, hogy derül ki, hogy egyáltalán az emberek játszani fognak vele?


Hogy mérték fel pl az igényt a World of Tanks-nál, vagy a Leage of Legends-nél?


Pl egy mobil alkalmazásnál pl Uber, Snapchat stb ottfel lehet mérni az igényeket A/B teszteléssel, vagy egy landing page elindításával, de egy játéknál, hogy működnek ezek?



2015. ápr. 19. 13:08
 1/1 anonim ***** válasza:

úgy hogy ha jól van hypolva, akkor megveszik, aztán lehet hogy rossz, de megvették

ha nem is játszanak vele, legalább tapasztalatot szereznek

2015. ápr. 19. 13:10
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!