Hogy indul egy játék fejlesztése?
Figyelt kérdés
Van egy story, megvannak a karakterek, a fejlődési rendszer stb, hogy derül ki, hogy egyáltalán az emberek játszani fognak vele?
Hogy mérték fel pl az igényt a World of Tanks-nál, vagy a Leage of Legends-nél?
Pl egy mobil alkalmazásnál pl Uber, Snapchat stb ottfel lehet mérni az igényeket A/B teszteléssel, vagy egy landing page elindításával, de egy játéknál, hogy működnek ezek?
2015. ápr. 19. 13:08
1/1 anonim válasza:
úgy hogy ha jól van hypolva, akkor megveszik, aztán lehet hogy rossz, de megvették
ha nem is játszanak vele, legalább tapasztalatot szereznek
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!