Könnyű rajzoló program ami programozható?
Olyan programot keresek amivel ilyeneket lehet csinálni https://www.youtube.com/watch?v=yax5wBF3XSM&feature=player_d..
Ez is megvan de ez csak valami ősrégi vindows 98 on fut szoval nekem win7 re kéne.
De nekem konkrétabban kéne hogy hogy csinálom meg azt hogy megy az a pont ami a kurzor és időközönként köröket rak le amik maguktól híznak ,és ha beleér a kurzor egy ilyen körbe akkor az eltéríti akkora erővel így elkanyarodik a pályája de attól még rakja le a köröket időközönként ,tehát az a lényege hogy ezt egyszer indítom el és a végtelenségig generálja folyamatosan a képet egy törvény alapján de az a törvény csak pár adat ami sebességet meg kezdő irányokat ad meg és a többi az ütközésekből születik .
Ezt a programot akarom konkrétan lemásolni ,mert az aki csinálta nem csinál ilyet win7 re és sehol nem találok ilyet.
Ez szép és jó csak 99 % át nem értem azoknak a kódoknak amit beírtál hogy ez a kép képződjön .
Hol lehet ezt magyarul megtanulni hogy ilyen programot csináljak ?
Nekem az kell hogy olyanokat is betudjak írni hogy ha az a kurzor találkozik a saját hullámfrontjával akkor a kör közepén keletkezzen egy másolat ami ugyan úgy folytatja az útját csak inmáron abból a pontból.
Szóval ez a program egy szimuláció volt és nem egy film amit előre megírtál . Te csak elindítod a folyamatot és generálódnak a pályák meg a források amíg a processzor le nem ég vagy hogy is mondjam.
Te csak olyanokat írsz be hogy kezdő irányok pl 2 forrás esetén és kezdő sebességek ,ez 4 paraméter de egy akkora káosz alakul ki a képernyőn belőle hogy na szóval ez a lényege ,ez egy kísérlet.Szóval nem olyan hogy egyszer csak vége van hanem akkor van vége amikor én leállítom vagy a processzor nem bírja tovább a terhelést. Vagy kihalad a képernyőről az összes forrás.
"Szóval ez a program egy szimuláció volt és nem egy film amit előre megírtál ."
Amit én készítettem nem "csak" egy film (a Processingben készült változatot azért exportáltam ki Gif-animációba - az első két sor annak a maradéka, felhasználáskor ki is szedhető a forráskódból - hogy látható legyen a program kimenete, ne kelljen külön fejlesztőkörnyezetet letölteni és futtatni benne).
Nyugodtan nevezhetjük szimulációnak is.
Van egy (szuperszonikus) objektum ami 4 képpont/képkocka sebességgel mozog - ez az objektum adott időközönként hoz létre egy-egy hullámfrontot, amik 1 képpont/képkocka sebességgel terjednek (növelik a sugarukat). Ennek a vizualizációját láthatod.
"Szóval nem olyan hogy egyszer csak vége van hanem akkor van vége amikor én leállítom vagy a processzor nem bírja tovább a terhelést."
Az általam belinkelt megoldások példák a megvalósításra. Csak a megjelenítési területen generálódott hullámokat vizualizálom, hogy ezáltal ne terheljem a gépet feleslegesen (hisz azokat már lényegtelenek a vizualizáció szempontjából).
"de egy akkora káosz alakul ki a képernyőn belőle hogy na"
Az általad belinkelt videón 20+1 hullámfront mozog (+ még szöveges információ is bonyolítja a dolgot) - az enyémen (pont a takarékosság kedvéért) csak 15 illetve 9. Nos akkor melyiken van több, ezáltal melyiken nagyobb a "káosz"? ;)
"Hol lehet ezt magyarul megtanulni hogy ilyen programot csináljak ?"
Elöljáróban azért választottam a Processinget, illetve a HTML5+Javascript <canvas> technológiáját, mert ezeket lehet gyorsabban prezentálni.
Jó tananyag mind a kettő nyelvhez inkább angol nyelven érhető el - érdemes egy minimális szinten megtanulni, mert a jó számítástechnikai szakirodalmak ezen a nyelven vannak.
Az alapok elsajátításához vannak magyarnyelvű leírások is - bár ezek inkább más nyelvekhez - Pascalhoz, Pythonhoz, C-hez.
Hát akkor ez nekem magas ,gondoltam valami egyszerűbben is megtudom oldani de én nem értem azokat az angol kódokat még angolul megtanulni se tudom (főleg).
Itt azért már van káosz erről beszéltem https://www.youtube.com/watch?v=t4UV2CfkT_w&feature=player_d..
Ha olyan helyzetbe hozod a forrást hogy magába ütközzön akkor létre kell hoznia es másolatát (fogalmam sincs hogy egyáltalán ilyet lehet abban a nyelvben programozni) így már jó sok kör keletkezik ami a filmen direkt nincs megjelenítve csak a kezdő kör. Meg még ebbe a folyamatba oldalirányból beküldhetsz más forrásokat és azok is elkanyarodnak ahogy a sugár hat rájuk szóval még azt is be kell programozni hogy a sugár hogyan hasson a forrásra .
Ahogy elnézem ezt úgyse tudom megtanulni , máshogy meg nem elérhető ez a szoftver ,aki csinálta nem árulja el vagy nem adja ki vagy már régi verzió és nem fut.
"máshogy meg nem elérhető ez a szoftver ,aki csinálta nem árulja el vagy nem adja ki vagy már régi verzió és nem fut."
Mi ennek a szoftvernek a neve - az lehet tudni?
Nézd csak itt vannak , genezis volt asszem a neve. [link]
Programok almenü (nem lehet linkelni)
Csak amint látod ilyen DOS meg xp meg win98 ra vannak azzal meg nem tudok mit kezdeni.
Ez már elég jó amit csináltál de még nem vetted figyelembe ha saját magába ütközik akkor másolatot készít magáról ,ezenkívül a hullámfrontok taszítják és vonzzák a belehaladó "kurzort" .
Mintha vízben lennél úgy hatnak a hullámok a szaladó kurzorra , ja és ennek voltak 3D s verziói is ahogy a jutubon láttad szóval én nem tudom milyen komoly tudás és gépigény kell hozzá . Nekem a 2D elég lenne. De én kevés vagyok ehez ahogy elnézem a művedet ,ennyi kódot megírni ... és még csak félig működik ugymond.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!