S.zsolt001 kérdése:
Mi lehet a probléma? Van rá valami megoldás?
Figyelt kérdés
A gépen lassan kikészít. Folyamatosan lefagy, minden ok nélkül, de annyira, hogy semmire nem reagál, újra kell indítanom. Vagy ha nem lefagy, akkor a kék halál jön elő. Eddig 10 éven keresztül még nem is láttam a híres kék halált, de most egy hét alatt vagy 5-ször. Már többször is újra telepítettem, de nem segített rajta :( Talán valamelyik hardverrel lehet a gond? Aki tapasztalt már ilyent, és talált valami megoldást, kérem segítsen.2014. máj. 14. 18:35
1/6 anonim válasza:
- Milyen hibaüzenetet ad(ha ad)?
- A kék halálnál mit ír? (valami kód,vagy hibaüzenet)?
2/6 anonim válasza:
A kékhalál elég beszédes, van egy bluescreen view nevű applikáció, azzal vissza lehet nézni őket. Általában hivatkozik egy dll-re, vagy eszközre amivel baja van.
Ha újratelepítés után is csinálja, valószínű az eszközhiba.
3/6 A kérdező kommentje:
Ír, de nem mindig ugyanazt.
USBPORT.sys
win32k.sys
vagy van, hogy semmit se ír.
2014. máj. 14. 19:23
4/6 anonim válasza:
5/6 A kérdező kommentje:
Köszönöm! Csak kár, hogy nem teljesen ingyenes a DLL Suite program.
2014. máj. 15. 12:05
6/6 A kérdező kommentje:
rengeteg keresgélés után rájöttem, hogy a videó kártya (alaplapos) driver-ével lehet a gond. Ment is azonnal az uninst majd letöltöttem egy másik verziót, de azután is csinálta az eszét.. Most nincs semmiféle driver feltelepítve, kíváncsi vagyok így is fog-e b..szakodni.
2014. máj. 16. 21:01
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!