Excel-ben szeretnék számolótáblát létrehozni, de nem megy! Hogy tudnám ezt kialakítani?
A darabszámot tartalmazó cellán jobb klikk > tulajonságok. A kategóriánál kiválasztod, hogy egyéni, majd a formátumkód mezőbe (amiben alapértelmezett Normál felirat van) beírod az alábbit (ahogy itt van, idézőjellel stb.)
# ##0" db"
És te csak a számot írod be, a db-ot ő oda fogja írni, illetve csoportosítja ezres rendszerben (tehát ha 1522-t írsz be, akkor azt fogja kiírni, hogy '1 522 db') Ha nem akarod az ezres csoportosítást, akkor az első kereszt után vedd ki a szóközt, és akkor '1522 db'-ot fog írni.
Amúgy a formátumkódba az alábbi dolgokat írhatod:
0 - kötelezően megjelenő érték
# - nem kötelezően megjelenő érték
Ez a kettő az alap.
azaz, ha a formátumkód 0000, akkor bármilyen számot írsz be, azt négy számjeggyel írja ki, tehát ha 12-t írsz be, akkor a cellaérték 0012 lesz.
A # pedig általában a csoportosításnál használható, lásd a kérdésedre a választ.
Emellett lehet a n - nap, a h - hónap, az é - év [az angol megfelelőt is érti, d, m, y] és még sok más, a súgóban a formátumkódra keresve megkapod.
Amit a formátumkódban " " közé írsz, azt változtatás nélkül, mint "szöveg" jeleníti meg. Tehát pl. ha beírod:
"Érték: "# ##0",- Ft"
akkor ha a cellába számot írsz, mondjuk 15213-t, akkor a cellában az alábbi jelenik meg:
Érték: 15 213,- Ft
Remélem, hogy érthető voltam, és segítettem.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!