Miért van ez shape keynél blenderben?
[link] itt a kép.
A face-nek található több shape key-e. Miért lila és, hogy lehet ilyet megcsinálni? A másik...... A kör kényszeríti a szemet mozgásra, a háromszöb a szájat, ennek mi a neve és hogyan lehet csinálni?
A félkómában megejtett hozzászólásomból talán nem derül ki, hogy az értékek a driver hozzáadása miatt lilultak be. Az az igazság, hogy sohasem használtam még drivereket, nem is vagyok tisztában a szerepükkel. Erre a fajta használatukra még példát sem találtam. Ha jobb az angolod, mint az enyém, innét indulva talán földerítheted a témakört:
Na, tehát a lényeg, hogy a Shape Key vertex-pontjait külső tárgyak helyzetéhez is lehet igazítani. A Graph Editor Drivers panelén tudod megadni, hogy a driver melyik tárgyhoz igazodjon.
A gyík nem hagyja linkelni, másold be a címeket:
Egy okos bemutató:
www.youtube.com/watch?v=o4qYHNA_x4Q
Egy bugyuta próba a fenti tutoriál nyomán (lassú letöltés és megnyitás a lejátszóval):
data.hu/get/7223472/majom_00_0001-0240.mp4
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!