Miért nem működik mindig a Loop Cut a Blenderben?
Figyelt kérdés
Sziasztok, nem régóta használom a Blendert, és lenne pár kérdésem a Loop Cut-al kapcsolatban. Először is, ha kézzel szerkesztem a modellt, pl.: hozzáadok új face-ket stb, és valahol kijön egy háromszög alakú face, akkor a loop cut, nem működik, vagy csak egy bizonyos kerületig. Ezt, hogy lehet kiküszöbölni(Remove Doubles csak ritkánt segít:\)? A másik pedig, hogy sok helyen látom, hogy Subdivision Surface után, ezzel csökkentik a lekerekítést. Ez mennyire szabványos, ha esetleg ebben a szakmában kapnék munkát a későbbiekben, akkor ezt az eljárást használhatom? Illetve ti még milyen speciális feladatra használjátok a loop cut-ot?#Blender #loop cut
2013. júl. 22. 15:33
1/2 A kérdező kommentje:
A válaszokat előre is köszi:)
2013. júl. 22. 15:34
2/2 tabaki 



válasza:





A háromszögeknél nem egyértelmű. hogy merre vinnéd tovább a vágást, gondolom, a Blender ezért állítja meg. Szerintem ezen a Remove Doubles nem változtat, se ritkán, se gyakorta. Hogy mik a szabványos elvárások, illetve, hogy vannak-e effélék, arról fogalmam sincs, de a lekerekítés ilyetén való csökkentése teljesen hétköznapinak tűnik, miért ne használhatnád? Egy dologra figyelj fel ezzel kapcsolatban: Végülis mindegy, hogy a Loop Cut-ot a Subvision Surface előtt vagy után hajtod végre. A Loop Cut az alapmodellt módosítja, a felületosztás viszont -- mindaddig, amíg nem rögzíted tényleges szerkezetként -- utólag, a renderelés során számíttatik ki, tehát mindenképpen későbbi művelet.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!