Hogy lehet FPS Creator x9-ben dinamikus árnyékokat és pp effektet használni?
Egy rakás videót lehet találni a youtube-on amiben azt mutogatják hogy mit lehet kihozni az FPS Creator x9-ből.Mint például ez:
http://www.youtube.com/watch?v=0ljsRTMyZ7g&feature=mfu_in_or..
De amikor rá kérdeznek hogy de mégis hogy csinálta ezt,arra nem adnak választ.Egy videóban annyit írtak hogy csak a setup.ini-ben a "lightmapquality"-t magasabbra kell állítani és kész..De ez nálam abszolút nem működik,hiába állítom 5-ről akár 500-ra is.Semmi változást nem tapasztalok ezen a téren.
Van ahol azt írják hogy valami bond1 shadert kell használni.Ezt meg is találtam a hivatalos fórumon,de lilám sincs hogy használjam hova másoljam ezeket a fájlokat...
Valaki tudna ebben segíteni?
FPS Creator tutorialokat találsz itt:
A fényeket dinamikusra kell állítani ahhoz hogy részletesebb árnyékokat kapj,nem elég csak a setup.ini-ben magasabb számot beírni
A videóban amit linkeltél saját shadereket is használ a készítő.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!