Távoli segítségnyújtásra jobb a TeamViewer, mint a beépített alkalmazás? Ha igen, miben?
“Az XP, W7 távoli asztala annyira nehézkes, csak helyi lan-on működő valami hogy nem láttam embert aki használta volna.”
Ez jó. Gondolom te sem láttál még egy normálisan működő céget, mert ott napi szinten kell elérni klienseket és szervereket távoli asztallal.
Egyébként távoli asztal van a 8, 10, 11-ben is, annyi különbséggel, hogy ez nem erre lett kitalálva.
A Teamviewer/Anydesk alternatívája a Gyors segítség.
#8
A legegyszerűbb egyébként erre az AnyDesk vagy a Teamviewer Quick Support, nem kell telepíteni egyiket sem.
#11 Normálisan működő cégnél van vásárolt felügyeleti szoftver, nem ez az ügyfél indítsa a segítségkérést a menüből (amit meg sem talál) ez a winXP féle távsegítség, hanem rendszergazda belépett és kész. 😁
De ez a fórum az otthoni userekről szól. 🙄
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!