Távoli segítségnyújtásra jobb a TeamViewer, mint a beépített alkalmazás? Ha igen, miben?
Nem jobb.
A segített könyen egy csaló áldozatává válhat TV vel.
#5 win7-en nincs Gyors segítség, ahogy win98-on és NT4-en sincs. De felesleges régi elavult rendszerekről beszélni. Maradjunk a win10, win11 -nél. :)
Ne keverd azzal a másik (hasonló) funkcióval.
Szerintem te a távoli asztalra gondolsz, az viszont teljesen más.
A gyors segítség jó, de kissé korlátozott.
Mi már több, mint 10 éve Teamviewer-t használjuk IT supportra, de pl. ott az AnyDesk, ami szinten baromi jó, vagy a RustDesk-et szokták még használni.
#8 Az XP, W7 távoli asztala annyira nehézkes, csak helyi lan-on működő valami hogy nem láttam embert aki használta volna.
A gyors segítség viszont egyszerű natolt neten is használható és nem kell semmit se telepítgetni hozzá.
Win7-en viszont nincs, így ott marad a RustDesk..
TV és hasonló progiknál viszont felmerül hogy a 'segítő' nem csak azt csinál amit látsz, hanem a háttérben fileokat lop el vagy keylogger progit másol a hdd-re vagy beállítja hogy bármikor később a tudtod nélkül vissza tudjon jönni. Ettől a gyors segítségel védett vagy.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!