Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Miért nem tudom beküldeni a...

Miért nem tudom beküldeni a kitöltött nyomtatványt az ÁNYK programból?

Figyelt kérdés

Elkészítettem a nyomtatványt. Lefut az ellenőrzés és nincs benne hiba. Elindítom a beküldést. Feldob a program két ablakot.


Az első ablak fejléce: Beküldés

Az első ablak tartalma: A nyomtatvány beküldés az elkészült fájl méretétől függően hosszabb ideig is tarthat... és ide oda közlekedik a feliraton egy kék téglalap, úgymond scrollozik.


Ezután a program feldob egy másik ablakot.

A második ablak fejléce: KAÜ felhasználó azonosítás

A második ablak tartalma: teljesen üres, nincs benne semmi szöveg. Egy teljesen üres fehér ablak.


Eddig jut a program és csak vár és vár. Scrollozik a kék téglalap az első ablakban és semmi több.


Bezárom az üres ablakot és az alábbi hibaüzenetet küldi a program:

A KAÜ felhasználó azonosítás megszakadt! Kérem ellenőrizze a hiba okát Szerviz->Üzenetek listában


Belépek a listába és ezt írja:


KR Feltöltés|Hiba|A KAÜ felhasználó azonosítás megszakadt! Kérem, ellenőrizze a hiba okát Szerviz->Üzenetek listában|hu.piller.enykp.kau.KauClientException: A KAÜ felhasználó azonosítás megszakadt! Kérem, ellenőrizze a hiba okát Szerviz->Üzenetek listában

at hu.piller.enykp.kau.JKauClient.getKauResult(Unknown Source)

at hu.piller.enykp.alogic.uploader.UploaderFactory._create(Unknown Source)

at hu.piller.enykp.alogic.uploader.UploaderFactory.createUploaderForUgyfelkapuHivatalikapu(Unknown Source)

at hu.piller.enykp.alogic.filepanels.mohu.MohuTools.callWS(Unknown Source)

at hu.piller.enykp.alogic.ebev.Send2Mohu.send(Unknown Source)

at hu.piller.enykp.alogic.ebev.Send2Mohu$1.doInBackground(Unknown Source)

at javax.swing.SwingWorker$1.call(Unknown Source)

at java.util.concurrent.FutureTask.run(Unknown Source)

at javax.swing.SwingWorker.run(Unknown Source)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor.runWorker(Unknown Source)

at java.util.concurrent.ThreadPoolExecutor$Worker.run(Unknown Source)

at java.lang.Thread.run(Unknown Source)

|


Sajnos nem értem, hogy miért nem küldi el a program a helyesen kitöltött nyomtatványt.


Kérdezni szeretném, hogy mi lehet a hiba oka?

A számítógépemen Windows 7 fut. A legfrissebb java van telepítve. A java securityben kikommenteztem a megfelelő részt.

A beküldés előtt már beléptem az ügyfélkapum tárhelyére.

Sajnos a fehér ablak felugrásánál tovább nem jut a beküldési procedúra.



2023. jan. 21. 04:33
 1/2 anonim ***** válasza:

A) Próbáld meg így: Szervíz-->Beállítások-->Működés fül--> és vedd ki a pipát a Felhasználóazonosítás KAÜ használatával menüpontból. Így elvileg az a külön ablak nem fog bejönni ami el akasztja, hanem ott a programba a program felületen kell beírnod az ügyfélkapus felhasználóneved,jelszavad


B) Az elkészült elektronikus beküldésre kijelölt nyomtatvány .kr kiterjesztésű kontrollfájlját közvetlenül a netböngésződbe belépve küldd ez az ügyfélkapus tárhelyedről kitallózva a következő helyről: C:\Users\(saját géped felhasználónevének mappája)\abevjava\eKuldes\KR\kuldendo, és itt válaszd ki a .kr kiterjeszétsű fájlt, és húzd be a tárhelyedre vagy tallózd ki

2023. jan. 21. 10:37
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a segítséget! Az első (A) módszerrel sikerrel jártam.
2023. jan. 23. 10:33

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!