Blender-ben az animálás egy unsubdivide-olt karakternél ugyanúgy jól működik mintha retopo modellt készítettünk volna róla vagy nem?
Figyelt kérdés
2021. nov. 20. 09:38
1/2 anonim válasza:
Szerintem ha high poly a modell, akkor a geometria nem annyira szép, és nehezebb a weight Paint, meg ugye elvileg az a jó, ha négyszögekből áll a modell, de természetesen retopo nélkül is lehet animálni, hogyha már eleve normális geometriára törekedtél:)
2/2 A kérdező kommentje:
Köszönöm szépen a választ! :)
2021. nov. 20. 15:37
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!