Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Jó 3D animálás gyakorlására,...

Jó 3D animálás gyakorlására, ha remakelek régi animációs rövidfilmeket vagy játék átvezetőket?

Figyelt kérdés
Az igaz, hogy ez olyan mintha egy 100 oldalos képregényt csinálnék, hogy gyakoroljam a rajzot, de szerintem nem rossz ötlet.

2021. máj. 13. 18:24
 1/5 anonim ***** válasza:

Miért ne?

Így legalább gyakorlod, hogy hogyan tudsz elérni egy adott kinézetet, és nem csak az lesz, amit sikerül elsőre kihozni.

Másrészt viszont a kreativitást tudja korlátozni. Nekem minden ötletem elszáll ha valami "kreatívat" akarok alkotni, ezért gyakorlásnak nekem is jobb lenne az ilyen, ha foglalkoznék ilyesmivel.

2021. máj. 13. 18:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:

Előtte megnéztem sorban néhány Blizzardos cinematic-et, trailert és először a Warcraft 2ből. Azok eléggé kezdetlegesek, úgyhogy lehet olyat csinálok majd. Kicsit érdekes figyelni a technikai és művészi fejlődést. A Starcraft 1ben már nem olyan robotikusak a karakterek se. A Warcraft 3 átvezetői azért eltartanának egyenként 1 hétig:D szóval az már kicsit túl nagy vállalás. Főleg a Mannorothos átvezető.

A World of Warcraft egyik trailere és eltartana szerintem 3-4 hétig.

Amikor meg néztem a Legion trailerjét: ott olyan részletes karakterek, haj szimuláció, füst, tüz, víz elképesztő munka van benne, szerintem még izom animáció is. Abba inkább bele se kezdek egyedül:D

2021. máj. 13. 19:13
 3/5 anonim ***** válasza:
100%

Persze, a lényeg hogy csináld. Animáció, vagy általánosságban bármilyen művészet nem olyasmi amit a semmiből húzol elő, referencia anyagot mindenhez kell keresned vagy szinte teljesen biztos hogy rossz lesz - hogy ez egy kész film, vagy pár skicc az tök mindegy.

#1 a rendező dolga a kreatívkodás, ha animátorként dolgozol kapsz storyboardot, és pontos magyarázatot arról hogy mit akarnak.

2021. máj. 13. 19:16
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:

#2 ez viszont nem jó ötlet. Azért néztek ki szarul, mert nem voltak olyan eszközök mint ma, ma ugyanazt egy művész tized, de talán huszad annyi idő alatt meg tudja csinálni, jóval kevesebb tapaszlattal is. Első éves egyetemista meg tudja a mai eszközökkel csinálni azt amihez akkor egy profi technikai tudással rendelkező művész kellett. Ebből nem sokat tanulsz, gyakorlásnak pláne nem jó.

Célozd meg a mai szintet, ha csak maga az animáció érdekel, a vfx\asset gyártás nem, akkor teljesen vállalható hobbi szinten lemásolni egy-egy jelenetet.

2021. máj. 13. 19:23
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:

Persze úgy értem, hogy megcsinálom minél jobban. Pl a Warcraft 2 cutsceneket könnyű lenne szebbre, jobbra megcsinálni.


Tudom hogy lehet olyat is csinálni hogy csinálok egy szobrot beszkennelem a gépbe és már "csak" animálni kell, de nem a részletesség a célom.(és nincs is ilyen szkennerem, jó is lenne:)

2021. máj. 13. 20:02

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!