Tesco Clubcard app-ból a vonalkódot nem sikerült beolvastatnom, mi lehetett a gond?
A Clubcard pontok gyűjtéséhez akartad beolvasni a kasszánál a clubcardot? Pittyegett és írt ki valamilyen hibaüzenetet?
Ha kupont akarsz beolvastatni, akkor minden sikertelen beolvasás után hibakódot kell, hogy kapj (nem érvényes / már aktivált a kupon, nem vásároltál elegendő értékben hozzá stb.).
Ha esetleg van az áruházadnál Scan&Go lehetőség, akkor érdemes már az áruházba való belépéskor beolvastatni a Clubcardot és a Scan&Go készülékkel menni vásárlás közben, így nem kell a kasszánál külön beolvasni, valamint ahogy leveszel mindent a polcról, be is olvashatod a kocsiba helyezéskor, és a kasszánál így már csak fizetned kell (plusz véletlenszerű ellenőrzés, ami kb. minden ötödik alkalommal jön elő).
Simán csak gyűjteni akartam.
Lehet csillog a kijelző, vagy túl távol vagy közel raktam a leolvasóhoz?
Ha nem pittyeg, akkor igen, nem látja a vonalkódot rendesen.
Ilyenkor legtöbbször szokott segíteni, ha kimaxolod a fényerőt a mobilodon, és távolítod/közelíted a kézi szkennert.
A "beépített" szkenner többnyire nem tudja beolvasni, de a kézivel nekem mindig sikerül, a kuponokkal együtt.
Próbáld meg a kézi szkennert, esetleg a telefonon a fényerőt maximumra állítva.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!