Kezdőoldal » Számítástechnika » Programok » Instagram "a tartalomfolyamot...

Instagram "a tartalomfolyamot nem sikerült frissíteni" hibaüzenetet ír ki, de csak az egyik fiókomon. Mit csináljak?

Figyelt kérdés
Két profilom van, egy privát és egy nyilvános, amit nemrég kezdtem el használni. Egy napja ezt az üzenetet írja ki. Kiléptem-beléptem, letöröltem, visszaraktam, újraindítottam a telefont többször is, töröltem a gyorsítótárat. Az instagrammot nem tudtam frissíteni, mert elvileg nemrég frissített és nem engedi. Írtam hibajelentést, arra vajon mennyi idő alatt válaszolnak/oldják meg? Van valakinek valami ötlete, hogyan tudnám megjavítani én? Nem értem mi lehet a baj, miért csak az egyik nem működik... Gondoltam, lehet valamiért letiltott, de azt csak kiírná, nem? Meg semmi olyat nem csináltam... Nagyon menő mostanában ez a bookstagram dolog, én is azt kezdtem el, volt kb 6 képem fent könyvekről, ezért csak nem tilt le...?

2021. jún. 21. 16:59
 1/1 riics123 válasza:
Üdv! Ugyanez a problémám lenne, illetve folyamatosan SMS kódot akr küldetbi, ami megjön, beírom, és megint kéri. Esetleg sikerült már megoldani a problémát?
2021. szept. 15. 09:44
Hasznos számodra ez a válasz?

További kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!