Excel 2019-ben hol lehet beállítani, hogyha több munkafüzetet nyitok meg, ne külön Excelekben nyissa meg, hanem egyben, mert így ha 3 nyitott munkafüzetet egymás alá rendezek, nem látok semmit, csak a 3 Excel menüsorát? 2010-esben nem volt ilyen gond
Szerintem mert új munkafüzetet nyitsz meg.
Ha a fájl-->új..>üres munkafüzet. -et választod az egyben új fájl is.
A bal alsó sarokban a munkafüzet lapfül név mellet találsz egy kis + jelet, azt használd ha új munkafüzetet szeretnél.
Vagy ha tényleg új fájlt szernél, akkor az Windows beállítás. Ne csoportosítsd a gombokat a tálcán.
Excel 2013-tól (újra) visszatértek az egydokumentumos kezelőfelülethez (SDI) és nincs lehetőség az átállításra.
Egyébként erre a "problémára" rákeresve, mindig hiányolták az ellenkezőjét.
Office XP/2003 verzióknál, hogy miért egy ablakban nyílnak meg a dokumentumok.
Office 2007/2010-nél, hogy miért nem külön ablakban nyílnak meg.
Office 2013/2016/2019-nél megint az egyablakos kezelést hiányolják.
Persze a külön ablakos megnyitásra lehet kiskaput találni, de a 2002-es verziónál az egyablakos megjelenítésre, még kifejezetten volt beállítás is. (Tools > Options > View > Windows in Taskbar)
Valószínűleg elég kevesen kezelnek 2-nél több dokumentumot egyszerre, ezért nem kaptak a legújabb verziók ilyen funkciókat.
Sajnos annyi lehetőség marad (ha nem tudsz/akarsz régebbire visszaállni), hogy elrejted a menüt, így csak akkor jelenik, meg amikor használni akarod.
#P.O.C. szerintem a kérdező erre gondolt:
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!