Van valakinek tapasztalata a radium.hu-val kapcsolatban?
Az imént vásároltam tőlük. A notebook amit vettem, ugyanúgy szlovák lokalizációs termék, a már említett átmatricázott billentyűzettel, még látszanak rajta a szlovák speciális karakterek is.
Viszont a gyártó weboldalán simán be tudtam regisztrálni a gépet, két év nemzetközi garancia van rá, tehát ennyi kellemetlenséget lazán elnézek, miután egy 250ezres gépet megkaptam náluk 190ezerért.
Az ügyfélszolgálaton készségesek voltak, emailekre egy-két órán belül válaszoltak.
pl néz meg a series 9-et
nálunk nem kapható a 15"-os változat náluk még is!
tehát külföldről behozott laptop!
Sziasztok!
Bár elég régen írtak utoljára ebbe a topicba, de hátha még valakinek hasznos lesz az info:
A későbbi kommentelők között írta valaki, hogy a konkurens cégek írkálnak negatív véleményeket, hogy elhappolják a vevőket.. Hát ezzel maximálisan egyet kell értsek..
Pár napja rendeltem egy gépet online, és utána jutott eszembe, hogy utánaolvassak mik a vélemények a cégről.
Miután itt ilyeneket olvastam, hogy nem áfás számlát adnak, meg átsumákolt billentyűzet, kamu jótállás, stb, 2 napig totál kiborulva vártam hogy mégis miféle gépet fogok kapni (természetesen előre utalás után), azonban a gép teljesen jó, magyar billenytűzettel (ami nem festett, hanem ilyen vésett-szerű, tehát nem lehet kamu), és a számla is rendes áfás..
Szóval ne dőljetek be a riogatásoknak, nézzetek utána saját szemmel mielőtt elhiszitek a rémhíreket!
Hello!
Augusztus 11-én személyesen rendeltem egy laptopot, ami előrendelés alatt állt. Az állt a leírásban, hogy kb. 2-4 hetet kell várni a termék megérkezéséig. Az eladó srác azt mondta, hogy inkább 2 hét, ne aggódjak, még hozzátette, hogy mivel a terminál elromlott, csak kp-vel tudok fizetni.
Augusztus 23-án jött egy e-mail arról, hogy a termék még mindig előrendelés alatt áll, még nem kaptak pontos információt az érkezéssel kapcsolatban. Felajánlottak egy más színű terméket, ami elérhető volt a raktárukon. Azt írták, hogy amennyiben megfelelne a termék jelezzem. Mivel nekem nem felelt meg a termék, nem jeleztem.
Szeptember 8-án írtam egy email-t, melyben érdeklődtem a laptop érkezéséről, nem válaszoltak.
Szeptember 9-én felhívtam őket, az eladó azt mondta, hogy nincs információja a termékről, de "úgy érzi", hogy a rákövetkező hét közepén megérkezik.
Szeptember 14-én felhívtam őket. Az eladó srác azt mondta, hogy nem tudják teljesíteni a rendelést, de amennyiben más laptop megfelel a honlapjukról, jelezzem.
Mivel sok laptopnál a billentyűzet leírásában láttam, hogy "átcímkézett külföldi billentyűzet" kíváncsiságból rákérdeztem a telefonban, hogy az pontosan mit jelent. Az eladó első reakciója: "Nálunk nincsenek átcímkézett billentyűzetű laptopok." Erre én mondom, hogy "a honlapon látom a termékleírásban". Erre kér egy pillanatot, megnézi aztán válaszol: "Jaaa...most már látom, hogy mire gondolsz és elkezd magyarázkodni...
#25
Most nem azért...de ekkora összeget otthagyni egy ilyen "nevenincs" cégnél.
Egybk mi lett a vége ?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!