Van valakinek tapasztalata a radium.hu-val kapcsolatban?
én kb két hete rendeltem tőlük egy Asus gépet. Sokkal olcsóbb volt,mint máshol és minden rendben volt az adás-vétel lebonyolításával is. Korrekt eladók.
üdv
nos nézzük akkor..
olcsóbb igen.. de olcsó húsnak híg a leve..
lássuk csak.. a notik amit árulnak külföldi lokalizációs példányok, átmatricázott billentyűzettel...
mit gondoltok nem gyanús h olcsóbban adják a notikat mint a hivatalos magyar nagyker? ugyan már
én is rendeltem tölük de le is mondtam a rendelést mert amit leműveltek az egy vicc volt.. nem is részletezem inkább
avatatlan szem nem látja a ,,matricázást"
de ha esetleg garanciális problémád lesz akkor majd szívás lesz..
mindenki azt vesz amit akar...
de nem véletlenül van az a mondás hogy olcsó húsnak híg a leve..
épp ma olvastam egy prohardveres hozzászólást róluk:
A legundorítóbb csaló banda a Radium.hu csapata. Magyarnak hirdetik a gépeiket, de valójában külföldről behozott, átszitázott és ebben az esetben hivatalos magyarországi garancia nélküli modelleket árusítanak.
Feljelentettem őket a fogyvédnél és küldtem a tékozló homárnak is egy jó kis sztorit. Amikor elkezdtek jönni a negatív hozzászólások, azonnal zárták a Prohardveres topikjukat, hogy nehogy kiderüljön, milyen undorítóak is valójában.
Senki se vásároljon tőlük, soha, semmit!!!
egy másik vélemény az árukeresőről:
Rokonom rendelt tőlük egy notebookot,a rendelésnél amúgy minden rendben ment,de aztán megjött a készülék és jött a feketeleves.A notebook nem magyar piacra szánt eredetileg külföldi billentyűzetes,magyarra átmatricázva,a honlapjukon meghirdetett 2 év helyett egy év garanciás.Egy magyar KFT magyar webáruházában rendelte a terméket és kapott a notebookhoz szlovák számlát,a vicc persze az hogy a webáruházban minden termék 25% áfa-t tartalmaz,a számlán valahogy nem ez szerepel.Természetesen jótállási jegyet sem kapott.Kiváncsiságból később felhívtuk őket,érdeklődtünk a notebook után,persze mindent tagadtak,természetesen nem matricázott a bill., 2év garanciás stb., hülyének nézik a vásárlókat.
Messziről kerüljétek a boltot.
harmadik:
Megrendelés+22. napon én vettem fel a kapcsolatot velük. Ekkor kitérő választ kaptam egy kérdésre (billentyűzet). Annak ellenére, hogy jeleztem, nem ragaszkodom a megadotthoz, csak tudni szeretném előre ha mégsem az. Másnap lemondtam a megrendelést és nem értem a történteket. Lehettem volna ennél rugalmasabb?
és még akad egy jópár
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!