Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Áramszünet vagy hosszabb...

Áramszünet vagy hosszabb tétlenség után miért nem kapcsolódik újra a router az internethez?

Figyelt kérdés

Nagyon régóta használok routert az internet megosztásához. Több gyártó több routerét is használtam (jellemzően olcsó típusokat, TP-LINK pl.).


De gyakorlatilag 10 éve fennáll egy probléma, pedig azóta több számítógépem és több routerem is volt már.


Egyrészt: ha hosszabb ideig nem netezek, akkor is előáll a probléma, másrészt pl. egy áramszünet után is.


Bár megmarad a külső ip-címem, mégsem tudok router menüs renew nélkül internetezni. Bár a windows azt mutatja, hogy csatlakozva vagyok a nethez, a gyakorlatban minden más úgy viselkedik, mintha nem így volna.


Aztán a 192.168.1.1-ben nyomok egy release-renew-t, és pár másodpercen belül helyreáll a rend.


A kérdésem az volna, hogy hogyan lehetne végre ettől a bosszantó problémát megszabadulni? Hogy ne kelljen kétnaponta belépni az admin felületre renew-t csinálni. Másnak is volt ilyen problémája, és sikerül valahogy megoldani?



2016. júl. 27. 17:38
 1/1 Hominida ***** válasza:
Csak tipp: a szolgáltatód DHCP-je a megszabott lejárati idő után (ez tág határok között mozoghat) inaktiválja a táblázatában az IP-det, a router pedig nem ad ki frissítési kérelmet. Ha még nem tetted, kérdezz rá a szolgáltatódnál, hogy mit kellene tenned, lehet hasznos ötletük. Ha megmondják, milyen jelzés hiányzik, talán ki lehet agyalni, hogyan vedd rá a gépedet, hogy belerúgjon a routerbe.
2016. júl. 27. 19:09
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!