Szakadozik az internet wifis és a kábeles csatlakozáson keresztül is, valaki tud javasolni valami beállítást?
Figyelt kérdés
Már telefonáltam a UPC-nek, kijöttek, modemet cseréltek, vezetékeket cseréltek, náluk állításuk szerint minden jelerősség és ping rendben van, csináltak központi router resetet, a probléma ugyanúgy fennáll. Nem nyúltunk semmihez, magától kezdte el a tüneteket produkálni, pár hete, azóta nem halad az ügy. Remélem valakinek lesz ötlete, hogy megoldódjon az ügy.A szakadozás ilyen 1-2 másodpercre történik, utána újrakapcsolódik magától egyből, de hatással van az interneten végzett műveletekre. Alul a tálca jobb alsó sarkában lévő ikonon nem következik be változás.2016. júl. 22. 09:56
2/4 A kérdező kommentje:
Elvileg nem, újratelepíteném az operációs rendszert, de hát az összes telefonon, és laptopon is ugyanez a helyzet, nem csak egy eszközön
2016. júl. 22. 10:28
3/4 A kérdező kommentje:
Gondolom az nem fordulhat elő, hogy a vezetékes hálózaton kapcsolódó asztali PC ha vírusos, ilyen hatása lesz minden más eszközre is
2016. júl. 22. 10:29
4/4 anonim válasza:
Habár én erre a tünetre nem mondanám egyből azt hogy vírus, egy fertőzött gép az egész hálózatra hatással lehet mivel ugyanazt a sávszélességet használjátok, sőt terjedhet is sebezhető gépekre (lásd worm).
Modem ilyenkor ír hibát a naplóban? Letöltés, kapcsolatok megszakad vagy csak megáll és folytatódik? Kábelek rendben vannak? Ha van másik érdemes azzal is megnézni
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!