Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Hogyan kell intézni a szünetme...

Hogyan kell intézni a szünetmentes szolgáltatóváltást?

Figyelt kérdés
Mit kell előbb lemondani, megrendelni stb.
2008. szept. 25. 17:05
 1/4 anonim ***** válasza:

Nem akarlak megíjeszteni, de ez lehetetlen.

A szolgáltató kínálja , de sose tudja betartani az igéretét :)

2008. okt. 1. 12:43
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/4 A kérdező kommentje:
Te próbáltál már ilyet vagy ezen a területen dolgozol?
2008. okt. 2. 06:50
 3/4 anonim ***** válasza:

Ezen a területen dolgoztam... nagyon sok volt a rossz tapasztalat... de persze reménykedni lehet.

Ha bejelented mindkettőnél az igényt, és akihez áttérsz, annak felhívod a figyelmét erre nagyon akkor, lehet menni fog :)

2008. okt. 2. 11:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/4 anonim válasza:

Augusztus 15 óta már nem kell jelezni a meglévő szolgáltatónak, csak a leendő szolgáltató felé kell benyújtani a megrendelést. Ha lejárt a hűségidőd, és nincs lejárt határidejű számlatartozásod, akkor a jelenlegi szolgáltatód 8 napon belül el fog engedni.

A szünetmenetességet úgy képzeld el, hogy néhány óra a kiesés. De ha már nem tudsz netezni, és a modemen nem világít az adsl led, akkor telefonálj be az új szolgáltatóhoz, és ők megmondják a jelszót, felhasználónevet. Ez a leírás csak adsl-re vonatkozott, és ha telefon előfizetés melletti netet használsz.

Na meg persze, ha normális szolgáltatóhoz mész.

2008. okt. 2. 14:45
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!