Hogyan kell intézni a szünetmentes szolgáltatóváltást?
Nem akarlak megíjeszteni, de ez lehetetlen.
A szolgáltató kínálja , de sose tudja betartani az igéretét :)
Ezen a területen dolgoztam... nagyon sok volt a rossz tapasztalat... de persze reménykedni lehet.
Ha bejelented mindkettőnél az igényt, és akihez áttérsz, annak felhívod a figyelmét erre nagyon akkor, lehet menni fog :)
Augusztus 15 óta már nem kell jelezni a meglévő szolgáltatónak, csak a leendő szolgáltató felé kell benyújtani a megrendelést. Ha lejárt a hűségidőd, és nincs lejárt határidejű számlatartozásod, akkor a jelenlegi szolgáltatód 8 napon belül el fog engedni.
A szünetmenetességet úgy képzeld el, hogy néhány óra a kiesés. De ha már nem tudsz netezni, és a modemen nem világít az adsl led, akkor telefonálj be az új szolgáltatóhoz, és ők megmondják a jelszót, felhasználónevet. Ez a leírás csak adsl-re vonatkozott, és ha telefon előfizetés melletti netet használsz.
Na meg persze, ha normális szolgáltatóhoz mész.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!