Ebay-rol szeretnék rendelni hogy aztán reklamáljak (lent! )?
Tudom hogy nem a legtisztességesebb dolog az amire most készülök.
Azt tervezem hogy ebayrol rendeljek es sennheiser cx 300 ii headsetet ami kb olyan 7000ft-10000ft között mozog.
Majd ha megjön nem szólok az eladónak csak már ha lejárt az határidő.
Ezután irnák neki egy panaszlevelet hogy nemjött meg a termék szoval vagy küldjön egy ujjat vagy fizesse vissza a pénzt.
Egyszer már csináltam ijet. Igaz az csak egy kis értékű 300ft-s telefonfólia volt és az tényleg törötten érkezett hozzám, miután irtam az eladónak rögtön küldtek egy ujjat.
Mit gondoltok ez működne egy kicsit nagyobb értékű tárgynál is.(mint pl a headset)
Azt is tudom hogy ezt nemlehet rendszeresen csinálni mert az gondolom eléggé feltünő lenne. Nem is áll szándékomba ezt mindig alkalmazni, de most hogy őszinte legyek jó lenne egy ijen egyet fizet kettőt kapos dolgot valahogy kiharcolni:)
Szerintetek működhet?
Elre is köszönöm a normális válaszokat:)!!.
#7
Direkt leirtam hogy köszönöm az értelmes válaszokat xd annyira tudtam hogy lessz egy valaki aki valamibe beleköt.
Egyébként köszönöm mindenkinek a válaszát/tanácsát :)!
Ezt a postás dolgot ki lehetne mondjuk arra cserélni hogy hibásan jött meg a termék es csak a jobb oldali füles szól..
Fent irtam a fóliás sztorit. Ott sem kellet visszaküldeni.
Es az eladónak az a lényeg hogy jó értékelést adjak neki, es sztem erre magátol is rájön hogy lepontozom ha beveti ezt a visszaküldéses aduászát, hiszen kaptam egy hibás terméket es erre azt irja hogy nem ad vissza pénzt es nen is küld ujjat, ergó rossz értékelést fogok neki adni.
Nem hiszem, hogy egy ekkora értékű terméknél működni fog.
Néhány ezer forint felett már nyomon követhetősen küldik a csomagokat, szóval a nem jött meg lehetőség kizárva.
Ha azt írod neki, hogy sérülten jött meg akkor arról képet fog kérni, ha a füles egyébként szól akkor maximum részleges visszatérítést kaphatsz.
Ha azt írod, hogy csak az egyik része szól az is necces. Az ilyen termékeket sok eladó leteszteli eladás előtt.
Itt is kérhet bizonyítékot (pl. egy videót) ha kételkedik benned. Vagy azt is mondhatja, hogy küldd vissza, és megjavítja, ha jogos a panasz akkor pedig kifizeti a plusz költségeid (nem tartom valószínűnek).
Nyilván egy néhány száz forintos fóliánál nem törődik azzal, hogy hazudsz-e, küld egy másikat, ennyit könnyen megér egy pozitív. Viszont egy 10000-es terméknél nem biztos, hogy így fog történni.
Ha megpróbálod akkor jelezhetnéd itt, hogy működött-e vagy sem, illetve kért-e valamit az eladó.
Ilyen értéknél a csomaghoz már tartozik egy szám, szóval az eladó tudni fogja hogyha megérkezik. Már a 3000 ft-os játékaim is úgy jönnek mindig hogy alá kell írnom...
Ha azt írod hogy rosszul működik akkor bizonyítanod is kell valahogyan. Képpel, videókkal vagy vissza kell küldened. Az eladók nem hülyék. Csalás miatt meg fel is jelenthet bárki téged.
Nem mindig jár hozzá szállítási azonosító. Jött már nagyobb tétel, amihez nem volt azonosító, és jött pár száz forintos telefon tok, amihez már volt.
Ha ezt akarod csinálni, akkor amikor kezd lejárni a szállítási idő, akkor írj rá, hogy kérdezted a helyi postán, és nincs csomag. Nem tudod, hogy hol van, és kérdeznéd, hogy nincs esetleg hozzá nekik szállítási azonosítójuk, és akkor most mi a teendő.
Lehet, hogy visszaírja, hogy van, és az alapján már megtörtént a kiszállítás oda, ahol laksz. Ekkor visszaírod pár nap múlva, hogy kérdezted a posta központi raktárt, és ott volt, csak nem vették észre eddig, és köszönöd.
Ha nincs nekik, akkor úgyis jön a válasz, hogy újraküldje, vagy küldje vissza a pénzt érte.
Egyébként működhet. Több ismerősömnek volt, hogy nem jött időre meg a drága csomag, mentek reklamálni, ezért visszaküldték a pénzt, de utána megjött az árú, csak hónapokkal később (persze nem mindenki szólt vissza).
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!