Mit lehet tenni, ha a vaterán a vevő hónapok óta nem akarja leadni az értékelését?
Több olyan vevőm is van, akikhez feladást követően 1 héten belül megérkezett a csomag, de kitartóan nem akarnak értékelést leadni (4-5 hónapja), de miért?
Miért nem válaszolnak az email-ekre, amiken azelőtt kommunikáltam velük?
Az idegeimre mennek a vatera értesítő levelei, amit folyamatosan küldenek minden héten, hogy adjam le az értékelést.
Már attól is agyvérzést kapok, hogy miért nekem küldi a hülye vatera ezeket a leveleket, amikor én az eladó vagyok!?
"Az idegeimre mennek a vatera értesítő levelei, amit folyamatosan küldenek minden héten, hogy adjam le az értékelést. "
Kedves kérdező, egyszerű a képlet: ha rendesen, gyorsan fizetett a vevő, és nem problémázott adj le pozitív értékelést - probléma megoldva.
"Már attól is agyvérzést kapok, hogy miért nekem küldi a hülye vatera ezeket a leveleket, amikor én az eladó vagyok!?"
Azért, mert a vevőt is kell értékelni, így lehet kiszűrni az esetlegesen nem fizető, problémázó (A minden pozitív szándék ellenére a csomag késői vagy meg nem érkezését firtató/"nem ezt rendeltem"-jellegű panaszkodókat) egyedeket.
"de kitartóan nem akarnak értékelést leadni (4-5 hónapja), de miért?
Miért nem válaszolnak az email-ekre, amiken azelőtt kommunikáltam velük? "
Az elidegenedő társadalom már csak ilyen - addig tartják a kapcsolatot, amíg feltétlenül szükséges.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!