Mit lehet tenni, ha a vaterán a vevő hónapok óta nem akarja leadni az értékelését?
Több olyan vevőm is van, akikhez feladást követően 1 héten belül megérkezett a csomag, de kitartóan nem akarnak értékelést leadni (4-5 hónapja), de miért?
Miért nem válaszolnak az email-ekre, amiken azelőtt kommunikáltam velük?
Az idegeimre mennek a vatera értesítő levelei, amit folyamatosan küldenek minden héten, hogy adjam le az értékelést.
Már attól is agyvérzést kapok, hogy miért nekem küldi a hülye vatera ezeket a leveleket, amikor én az eladó vagyok!?
saját példa: rendelek valamit majd elmegyek dolgozni,2 hónap múlva előjövök.asszem csak 30 nap áll rendelkezésre az ebayen,utána már nem lehet értékelni.
szóval te vagy az eladó és a vatera téged basztat?
kérdező ez fordítva is igaz.megkapod az 5 csillagot,te adsz 1-et.
tehát ha minden igaz akkor csak azért zaklatnak mert nem értékelted a vevőt.
Ha fizetett a vevő, automatikusan pozitívan kell értékelned! Azonnal!
Mi a probléma?
Az a probléma, ha én már leadtam az értékelésemet, (mint eladó) utána már nem tudok módosítani azon, ha esetleg a vevő nem a valóságnak megfelelő értékelést adna. Most abba ne menjünk bele, hogy miért...
Továbbra sem értem, hogy miért kéne nekem elsőként értékelnem?
Nekem a vevőhöz semmi közöm nincs. Ha megvette és kifizette amit vett, akkor leszarom, ha lassan fizetett, vagy nem volt megfelelő a kommunikációja, mert akkor is pozitív jár.
Szép is lenne, ha a google, a tesztbike, meg az árukereső és más kereskedések értékelési rendszere is így működne, hogy az eladó értékelné a vevőt :D
Jól el tudsz vitatkozni magaddal.
Az eddigi hozzászólásokban teljes körű választ kaptál!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!