Mi történhetett a letöltési sebességemmel?
kb már fél éve így van és már nagyon unom....
LE:2,04 mbit/sec
FEL:19,3 mbit/sec
Felhívtam a szolgáltatót de csak azt mondják hogy nem látnak semmit hibát és rendes a kapcsolat. Valószínűleg nálam a hiba.
Annak idején új o.p rendszert tettünk a laptopra
(win 7 enterprise ultimate helyett..).. bedugtam a hálózati kábelt magától felrakta a driver-t és beállította magát... volt net..
Viszont észre lehetett venni rögtön hogy lassabb a net ..
Azóta kábeles netről wi-fi re álltunk de ugyan olyan a letöltés..
A feltöltéssel semmi gond mint láthatjátok..
A szolgáltató azt tanácsolta hogy beszéljek " egy ilyenekhez értő szakemberrel" és át kapcsolja..viszont horribilis az az összeg amiért beszélni tudnánk ...
Plusz ha ők nem látnak semmi hibát a rendszerben és a modemben nem nagyon látom értelmét hogy beszéljek avval a szakemberrel..
Így hát itt kérek tanácsot illetve megoldást
MOST UNTAM MEG !
(ha kell infó valamiről nyugodtan kérdezz)
A kérdés az, hogy csak nálad, vagy máshol is - hiszen érthetően ez fontos. Szóval ha pl. átmész egy ismerősödhöz, akinél biztosan jó a kapcsolat, és ott a laptop gond nélkül teljesíti is azt, amit kell, akkor egyszerű az ügy, mivel mint a gépedet kizárhatod, a hiba a lakáson belül van. Kábeles netnél ott lenne az, hogy valami rádiózavar, pl. vezetékek a falban, aztán a sugárzás miatt csökken a sebesség, stb. De így viszont rengeteg minden egyéb befolyásolhatja, kezdve az időjárástól, így aztán ezzel nehéz reklamálni.
De lényeg, hogy először zárd ki, hogy a te gépeddel van a probléma.
iphone keresztül 20/mbit/sec megvan
szóval tényleg nem lehet a szolgáltatóval a probléma...
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!