Jófogás VS Olx (apród)?
Most olvastam, hogy a jófogás felvásárolta az OlX-et ami elég szomorú hír.
Pont azért akartam kiírni a kérdést, hogy egy olyan cég ami milliókat költ arra, hogy a tv-ben megjelenjen miért nem költ arra, hogy ne egy fos weboldala legyen.
Én csak a vaterán meg az olx-en keresek mert mind a két oldal teljesen átgondolt módon működik.
A jófogás egy nagy káosz, egy bughalmaz, egy fostalicska az egész oldal. Nem értem, hogy, az egyik cég nem reklámoz, de jól működő oldalt prezentál (olx).
A másik, ha a negyede összeget amit a reklámra költ, az oldal fejlesztésébe tolná simán megelőzné a konkurenciát, de nem úgy tűnik, hogy amúgy érdekelné őket, eleve, egy bughalmaz az egész oldal.
"egy olyan cég ami milliókat költ arra, hogy a tv-ben megjelenjen miért nem költ arra, hogy ne egy fos weboldala legyen"
-Jófogás tulajdonosa: Schibsted MEDIA nevű cég, valószínűleg a médiacirkuszban érdekeltek igazán, nem pedig az apróhirdetésben.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!