Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Miért nem megy a mobilinternet?

Miért nem megy a mobilinternet?

Figyelt kérdés

Ma reggel beaktiváltam a Telenornál egy 50 mb-os netet, vissza is jött az sms h aktiválták de miután bekapcsolom az adatforgalmi engedélyek...semmi

Sony xperia L (de ez nyilván mind1 :D )


2014. szept. 24. 16:20
 1/5 anonim ***** válasza:
Újra kellene indítani a készüléket.
2014. szept. 24. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 anonim ***** válasza:

Én is Telenor-os vagyok, de nekem USB Modem-es netem van havídíjas előfizetéssel.

Mennyi pénz volt/van az egyenlegeden?

Ha nem több 3000.-nál, érdemes min 6000.-re tölteni, hogy legyen neted.

Ha akkor sincs, vedd fel a kapcsolatot a mobilszolgáltatóval, és közöld velük az észlelt problémát!

2014. szept. 24. 16:25
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/5 anonim ***** válasza:

1# Telenor-os vagyok én is, mobilnetem is van...

Én az 1GB net csomagot rendeltem meg sms-ben, s nem kell újraindítani a telót, hogy használd!

Amint jön az értesítés, hogy bekapcsolták, már spontán használhatom.

Semmit nem kell újraindítani, és az sms-be sem teszik közzé, hogy újra kell indítani a telefont.

2014. szept. 24. 16:28
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
Még mindig olcsóbb kipróbálni a restartot, mint 6000-re tölteni a telefont.
2014. szept. 24. 16:29
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:
Nemhinném... attól függ, mennyit kérnek azért az 50MB-os csomagért.
2014. szept. 24. 16:32
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!