ADSL nem szinkronizál. Mi lehet a baj?
Figyelt kérdés
Tp link td w8901g típusú modemem van routerrel együtt. Adsl és internet led nem világít. Restart volt de hiába. Beléptem a routerbe és a diagnosztikánál kidobta, hogy " testing adsl synchronization FAIL" mit tehetek ezzel?2014. aug. 25. 08:05
1/7 P.O.C. válasza:
Régen működött? Nem az a probléma hogy ez a modem-router Annex A szabványú a szolgáltatód meg Annex B -t használ?
Ki a szolgáltatód?
2/7 A kérdező kommentje:
Telekom és egyik napról a másikra ment el a net
2014. aug. 25. 08:27
3/7 P.O.C. válasza:
A szolgáltatód nem hívtad? Lehet az ő hibájuk.
Másik modemmel próbáltad?
4/7 anonim válasza:
1412, kimennek és megcsinálják, lehet a port halt meg, amin vagy és át kell kötni, lehet másik címet csináltak és elvették az érpárt, özön oka lehet, amiért szinkron. Csekk be van fizetve?
5/7 A kérdező kommentje:
Csekkek oké. Először mondták bent van a hiba aztán h nálam
Jön majd a szerelem csaj meg akartam próbálni csinálni mert saját modem nem telenoros. És tuti nem 2 ft-ot fog elkérni.
2014. aug. 25. 11:24
6/7 anonim válasza:
Attól, hogy szereld magad, csak akkor fizetős, ha a modemed hibás. A vonalhiba nem fizetős hiba saját modemnél sem.
7/7 P.O.C. válasza:
Így van, a Magyar Telekomnak kell biztosítani a szolgáltatás folytonosságát. Egészen fali konnektorig, ingyen ki kell javítaniuk a hibát.
Bár ellentétesek a tapasztalatok, de nekem már volt modem hibám. És azt is ingyen kicserélték.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!