Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Hogyan számoljam ki YouTube...

Hogyan számoljam ki YouTube AdSense bevétel?

Figyelt kérdés

MOST AKKOR HOGYAN SZÁMOLJAM KI,MENNYI PÉNZEM VAN, ADSENSE MIÉRT 0FT?

---------------

AdSense Összesen

Oldalmegjelenítések: 1 500

Kattintások: 500

Oldal CTR: 30%

CPC: 20 Ft

Oldal RPM-je: 5 000 Ft

Becsült bevétel: 0 Ft

----------

YouTube

Teljesítmény: 400

Megnézett percek: 800

Becsült bevétel: 5$

-----------------

SZABÁLY

"

Az ezer megjelenítésenkénti bevétel (RPM) lényegében az 1000 megjelenítésenként elérhető becsült bevételt jelenti. Az RPM érték nem az Ön tényleges bevételeit mutatja. Kiszámítása úgy történik, hogy a rendszer elosztja a becsült bevételt az oldalmegtekintések, megjelenítések vagy beérkező lekérdezések számával, majd az eredményt megszorozza 1000-rel.


Képlet:

RPM = (becsült bevétel/oldalmegtekintések száma)*1000


Példa:


Ha 25 megjelenítésből 0,15 USD becsült bevételre tett szert, akkor az oldal RPM-értéke (0,15 USD/25)*1000, azaz 6,00 USD lesz.

Ha pedig 45 000 hirdetésmegjelenítésből 180 USD bevételre tett szert, akkor a hirdetés RPM értéke (180 USD/45 000)*1000=4,00 USD lesz.


Az RPM kifejezés gyakran használatos a reklámprogramokban, és hasznosnak bizonyulhat a különböző csatornákon elért bevétel összehasonlításánál.

"


---------------------

Oldal átkattintási aránya (CTR)

Az összes kattintás az oldal megjelenítéseinek számával elosztva.


Oldal RPM

Az összes bevétel elosztva ezer oldalmegjelenítéssel.


A kattintásonkénti költség (CPC) az az összeg, amelyet a hirdető kifizet minden olyan alkalommal, amikor egy felhasználó a hirdetésére kattint. A jelentésekben a CPC oszlop a becsült összbevétel és az elért kattintások számának hányadosát tartalmazza.


KATTINTÁSOK:

A szokásos, Display Hálózaton megjelenített hirdetések esetében az a szám, ahányszor a felhasználók a hirdetésre kattintanak. A linkegységek esetében az a szám, ahányszor a felhasználók a linkre való kattintással megjelenített oldalon szereplő hirdetésre kattintanak.


Az oldalmegjelenítések akkor jönnek létre, amikor a felhasználók Google hirdetéseket tartalmazó oldalt jelenítenek meg. Az adott oldalon lévő hirdetési egységek számától függetlenül ez egy oldalmegjelenítésnek számít.


BECSÜLT BEVÉTEL:

A kiválasztott időtartamra vonatkozó fiókegyenleg. Ez egy becsült összeg, amelynek értéke változhat a hónap végén, amikor a bevételt pontossági ellenőrzésnek vetjük alá.



2014. máj. 15. 11:25
 1/3 anonim válasza:

Ugyanebben a dilemmában vagyok én is... Fél óra keresgélés után bukkantam erre...

"A napi YouTube AdSense-bevételek jelentései a YouTube Analytics eszközzel és a tartalomkezelő rendszer (CMS) letölthető jelentéseivel kezelhetők. Az AdSense jelentési felületen mostantól nem jelennek meg a YouTube rendszerrel kapcsolatos becsült bevételi jelentések. Az „AdSense Kontextusban – host” tulajdonság az AdSense jelentési felületen 2013. április 1-től 0 Ft-os bevételi értéket vesz fel.


A jövőben a részletes becsült bevételi információk megjelenítéséhez használja a YouTube Analytics rendszert. A YouTube-bevételeket továbbra is az AdSense fizeti ki."

Link: [link]


Adsensebe ezt írja: [link]

Analitycs (bal oldalt a hirdetés teljesítménye, és becsült bevétel)-be: [link]

Szóval gyakorlatilag ezeket az értékeket összeadod, és megszorzod a napi dollár árfolyammal kijön mennyi a becsült bevételed. Holnap délig szerintem kiírja adsense főoldalra az Összesített bevételhez, mert a 15.-ét nem a mi időzónánk szerint számolja el... Szóval holnap délbe kb már USÁ-ba is 16. a van szóval az biztos. Ha bármi segítség kell írj nyugodtan én is egy hete kezdtem kb és kezdő vagyok :D

2014. máj. 15. 17:13
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/3 A kérdező kommentje:
nos az USA hegyi idő szerint most csütörtök, 15.-e 10 óra van :)
2014. máj. 15. 18:05
 3/3 A kérdező kommentje:
már a számlázási idő szerint is 16-a van és nem történt változás.
2014. máj. 16. 10:52

Kapcsolódó kérdések:





Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!