Hogyan számoljam ki YouTube AdSense bevétel?
MOST AKKOR HOGYAN SZÁMOLJAM KI,MENNYI PÉNZEM VAN, ADSENSE MIÉRT 0FT?
---------------
AdSense Összesen
Oldalmegjelenítések: 1 500
Kattintások: 500
Oldal CTR: 30%
CPC: 20 Ft
Oldal RPM-je: 5 000 Ft
Becsült bevétel: 0 Ft
----------
YouTube
Teljesítmény: 400
Megnézett percek: 800
Becsült bevétel: 5$
-----------------
SZABÁLY
"
Az ezer megjelenítésenkénti bevétel (RPM) lényegében az 1000 megjelenítésenként elérhető becsült bevételt jelenti. Az RPM érték nem az Ön tényleges bevételeit mutatja. Kiszámítása úgy történik, hogy a rendszer elosztja a becsült bevételt az oldalmegtekintések, megjelenítések vagy beérkező lekérdezések számával, majd az eredményt megszorozza 1000-rel.
Képlet:
RPM = (becsült bevétel/oldalmegtekintések száma)*1000
Példa:
Ha 25 megjelenítésből 0,15 USD becsült bevételre tett szert, akkor az oldal RPM-értéke (0,15 USD/25)*1000, azaz 6,00 USD lesz.
Ha pedig 45 000 hirdetésmegjelenítésből 180 USD bevételre tett szert, akkor a hirdetés RPM értéke (180 USD/45 000)*1000=4,00 USD lesz.
Az RPM kifejezés gyakran használatos a reklámprogramokban, és hasznosnak bizonyulhat a különböző csatornákon elért bevétel összehasonlításánál.
"
---------------------
Oldal átkattintási aránya (CTR)
Az összes kattintás az oldal megjelenítéseinek számával elosztva.
Oldal RPM
Az összes bevétel elosztva ezer oldalmegjelenítéssel.
A kattintásonkénti költség (CPC) az az összeg, amelyet a hirdető kifizet minden olyan alkalommal, amikor egy felhasználó a hirdetésére kattint. A jelentésekben a CPC oszlop a becsült összbevétel és az elért kattintások számának hányadosát tartalmazza.
KATTINTÁSOK:
A szokásos, Display Hálózaton megjelenített hirdetések esetében az a szám, ahányszor a felhasználók a hirdetésre kattintanak. A linkegységek esetében az a szám, ahányszor a felhasználók a linkre való kattintással megjelenített oldalon szereplő hirdetésre kattintanak.
Az oldalmegjelenítések akkor jönnek létre, amikor a felhasználók Google hirdetéseket tartalmazó oldalt jelenítenek meg. Az adott oldalon lévő hirdetési egységek számától függetlenül ez egy oldalmegjelenítésnek számít.
BECSÜLT BEVÉTEL:
A kiválasztott időtartamra vonatkozó fiókegyenleg. Ez egy becsült összeg, amelynek értéke változhat a hónap végén, amikor a bevételt pontossági ellenőrzésnek vetjük alá.
Ugyanebben a dilemmában vagyok én is... Fél óra keresgélés után bukkantam erre...
"A napi YouTube AdSense-bevételek jelentései a YouTube Analytics eszközzel és a tartalomkezelő rendszer (CMS) letölthető jelentéseivel kezelhetők. Az AdSense jelentési felületen mostantól nem jelennek meg a YouTube rendszerrel kapcsolatos becsült bevételi jelentések. Az „AdSense Kontextusban – host” tulajdonság az AdSense jelentési felületen 2013. április 1-től 0 Ft-os bevételi értéket vesz fel.
A jövőben a részletes becsült bevételi információk megjelenítéséhez használja a YouTube Analytics rendszert. A YouTube-bevételeket továbbra is az AdSense fizeti ki."
Link: [link]
Adsensebe ezt írja: [link]
Analitycs (bal oldalt a hirdetés teljesítménye, és becsült bevétel)-be: [link]
Szóval gyakorlatilag ezeket az értékeket összeadod, és megszorzod a napi dollár árfolyammal kijön mennyi a becsült bevételed. Holnap délig szerintem kiírja adsense főoldalra az Összesített bevételhez, mert a 15.-ét nem a mi időzónánk szerint számolja el... Szóval holnap délbe kb már USÁ-ba is 16. a van szóval az biztos. Ha bármi segítség kell írj nyugodtan én is egy hete kezdtem kb és kezdő vagyok :D
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!