Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Visszakapcsolási díj?

Visszakapcsolási díj?

Figyelt kérdés

A szolgáltató küldött egy ajánlott levelet melyben tájékoztattak hogy a szolgáltatást korlátozták és 30nap nemfizetés esetén megszűnik a szerződés.2 hónap számlaelmaradás volt.Ezt eddig értem.

Most küldtek egy levelet visszakapcsolási díjról.

A kérdésem az hogy mit kapcsoltak vissza hiszen nem megszűnt a szerződés,szolgáltatás csupán korlátozták.

Az ajánlott levél után rendeztem a számlákat.

Nyilván a szerződésben benne van és lehet igazuk van ezt sajnos most nem tudom.

A kérdésem először is hogy a korlátozás után számítanak e fel visszakapcsolási díjat a szolgáltatók?

Egy korlátlan 2megás mikrohullámú szolgáltatásról van szó.

A visszakapcsolási díjról 3napja kaptam egy számlát.

A szolgáltató szerint a 9hó 10napján keltezett számla aminek a teljesítés időpontja 9hó 20napja.

9hó 25napján kézbesítették ki.

Ami érdekes hogy a számlán szerepel az előző havi díj amit 9hó 01napon rendeztem időben,visszakapcsolási díj,2 sima felszólító levél díja amiből az egyik az időben rendezett számla felszólítása,és a ajánlott levél díja.Az időben rendezett számlát személyesen fizettem be nem postán ezért biztos hogy idejében teljesült.

A következő kérdésem hogy ha a csekket rendszeresen a befizetési határidő után postázzák a következő hónapban automatikusa +177ft felszólítólevelet postáznak aminek a kelte későbbi a befizetés napjától.Csak olyan megoldás van hogy mint eddig személyesen korábban bemegyek és a számla kiérkezése előtt befizetem?(banki automatikus átutalás nem felel meg nekem) Mert ha megvárom a számlát ami később érkezik mint a határidő automatikusan ráfizetek emiatt.

A kirendeltségen is elmondom majd mindezt.

Az érdekelne főleg hogy visszakapcsolásért a szolgáltatás korlátozása esetén is szokás fizetni?


2013. szept. 28. 19:33
 1/5 anonim ***** válasza:
Ha kikapcsolnak valamit, akkor , amikor visszakapcsolják, akkor bizony fizettetik a visszakapcsolási díjat.
2013. szept. 28. 20:46
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
Nem kapcsolták ki ez a problémám.Csupán korlátozták.Kikapcsolás a szerződés végénél történik ha jól tudom.
2013. szept. 29. 01:08
 3/5 anonim ***** válasza:
Végül is te ismered annak szolgáltatónak a szabályzatát. Előrébb leszel, ha személyesen ügyintézel.
2013. szept. 29. 16:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim válasza:

Szia!

A visszakapcsolási díjat általában akkor számolják fel, ha a kártyád van felfüggesztve, akár számla tartozás miatt, akár a Te kérésedre.

HOgy szolgáltatás korlátozásakor miért számolták fel, azt kérdezd meg az ügyfélszolgálaton. Max. jóváírják, ha tévedés történt.

Ha felkészülten akarsz menni a kirendeltségre, akkor olvasd el a szerződésed és az ÁSZF-et is alaposan, abban benne kell, hogy legyen a válasz.

2013. szept. 30. 11:42
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 A kérdező kommentje:

Igen sajnos az 2 dupla oldalas kisbetűs A4-es lap.

Sima modemes internetszolgáltatás semmilyen más szolgáltatás nincs mellé.

A korlátozás szó zavar meg engem mert szolgáltatás kikapcsolás nem egyenlő a korlátozással mert az is egy minimum szolgáltatást takar.

Sajnos tényleg csak a szerződés nagyítóval történő átnézése ami célravezető bár nekem nagyon zavaros a szövege sajnos.

Mindenesetre köszönöm a válaszokat.

2013. okt. 3. 02:21

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!