Ezt hol jelenthetem?
Figyelt kérdés
A problémám az lenne, hogy egy viharkár után dobozt cseréltek!Ezután lecsökkent a sávszélességem 5mb/s-ról majdnem 512 kb/s-ra több bejelentést is tettem ezzel kapcsolatban(telefon,e-mail)Nem reagáltak!
Majd hétfőn reggel kijöttek megint eszközcserére!
Azóta azt csinálja, hogy nincs internet kapcsolatom,
csak ha betelefonálok, hogy mi van azután nem csinálok semmit és magától visszajön a telefon hívást követő 2-3 percre!A szerelőket csak ígérgetik, hogy kijönnek!
a számlák amiket küldtek mind ki voltak fizetve rendesen!
már 3 éve vagyok ennél a szolgáltatónál!(Naracom!)
2013. szept. 27. 11:58
1/2 anonim válasza:
Én első lépcsőben a szolgáltatód,a Naracom ügyfélszolgálatának írnék, aztán egy hét múlva, ha a fülük botját se billegetik(nem reagálnak) a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulnék, és kérném vagy időarányosan a kiesett időszakra eső a pénzt(előfizetési díjat) vissza, vagy - ha anyagi károd is keletkezett, és ezt bizonyítani is tudod, pl. elbuktál egy céges megrendelést, vagy kicsúsztál egy megbízás teljesítési határidejéből- akkor kártérítést is kérnék... kötbért... akármit... megvan ennek is a szakterminusa...
2/2 A kérdező kommentje:
Az ügyfélszolgálaton csak a szakemberek megérkezését ígérik
immár 4.napja!
Az e-mailra nem reagálnak, már 4-et írtam kedd óta és semmi!
2013. szept. 27. 13:55
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!