Hogyan lehetne rávenni a szolgáltatót, hogy adjanak megfelelő sebességű internetet? (T-Home)
Még nem járt le a 2 éves hűségidő, sőt, majd csak jövőre fog, úgyhogy átmenni nem tudunk másik szolgáltatóhoz. Mikor átmentünk a T-Home-hoz az első pár hónapban jó volt a net, tavaly szeptember óta azonban olyan a netünk, hogy 5-10 percig van nagyon lassú internetkapcsolat (0,2-0,5 mega között, ha néha jó napunk van eléri az 1 megát), majd 5 percre elmegy. Tavaly decemberig rendszeresen betelefonáltunk, mert mi 10 megás netre fizetünk elő, nem pedig erre a használhatatlan sz@rra. Az ügyfélszolgálaton mindig arra jutottak, hogy nem látnak problémát, a hiba nálunk lehet, de azért felülvizsgálják a problémát. A következő nap jött az sms, hogy a hibát megtalálták a hálózatban és kijavították, ám a netsebességgel azután sem történt változás. Ezután lecseréltük a modemet, routert, a másik gépünk fél éves, de az internet továbbra sem javult. Az ügyfélszolgálaton mindig felajánlották, hogy kiküldenek egy szervizes kollégát, de 7-8 ezer forint lesz és akkor is ki kell fizetnünk, ha a hiba nem oldódik meg, tehát megköszöntük, de nem éltünk a lehetőséggel, még mi fizessünk azért, mert az ő szolgálatátásuk használhatatlan...
Meglepő módon a múlthéten 6 napon át rendesen volt netünk, 10 megával, majd szombat este 45 percre elment a net, azóta ismét visszaállt a régi rend, max. 0,5 megás és 5 percenként szakadozik. Ma délután 4 órán át nem volt net. Besokalltam és felhívtam a T-Homeot, ahol az ügyfélszolgálaton végigcsináltatták velem a procedúrát, újraindították a vonalunkat, majd megkértek, hogy indítsam újra a modemet, a routert és a gépet, ő konzultál egy kollégával, majd ha nem lesz netünk továbbra sem akkor hívjam vissza őket, majd letette a telefont. Meglepő módon 4 óra után visszajött a net, 10 percig 1,5 megával futott, majd utána visszaállt 0,2-re. Visszahívtam hát őket, egy másik kolléga vette fel a telefont, elmondtam, hogy ugyan visszajött a net, de a 10 megának a közelében sincs. Újra akart velem indíttatni mindent, elmondtam, hogy ezt már a kollégájával is megtettük, de nincs javulás, majd be akarta nekem magyarázni, hogy a routerrel van a gond. Megkértem, hogy magyarázza már el, hogy ha a routerrel van a gond, akkor, hogy lehet az, hogy 6 napig jött 10 megás net rendesen, most pedig ismét egy kalap sz@r. Megmagyarázni nem tudta, csak annyit mondott "Hm..nem tudom. Megkérem a központot, hogy vizsgálják át a vonalukat." Elkérte a telefonszámom, majd elköszönt.
Azóta ismét megkaptam az sms- (mint régen is), hogy megtalálták a hibát a hálózatban és megkezdték a javítást, de már előre sejtem a korábbi tapasztalatok alapján, hogy nem lesz itt javulás.
Az érdekelne, hogy mit lehet még ebben az esetben tenni? Ők ott a központban nem tesznek semmit, merem állítani, hogy a vonalat sem ellenőrzik csak kiküldik az sms-t. Ha nem fizetünk még ők vannak felháborodva és felszólítanak, hogy feljelentenek...Ráadásul ha már ennyit kifizetünk, akkor adhatnának normális netet.
Kinek lehetne még telefonálni/írni? Felettük nem áll valamilyen ellenőrző szerv, akit meg lehetne kérni, hogy ellenőrizze le a T-Home-ot vagy a vonalunkat?
Igen, a különbséggel tisztában vagyok. Mint írtam, januárban vettünk egy új modemet, de sajnos azzal sem oldódott meg a probléma, úgyhogy nem hiszem, hogy ezzel lenne a gond. Ráadásul ha a modemmel lenne gond, akkor hogy lehet az, hogy a múlthéten 6 napon át folyamatosan volt rendes sebességgel net, sosem szakadt meg, most pedig ismét rossz? Vagy 6 napra megjavult a modem...nos nem hinném.
Ma mikor betelefonáltam külön felhívta rá a figyelmem az ügyfélszolgálatos, hogy ha azt akarom, hogy kijöjjön szakember azt nekem ki kell fizetnem. Máshoz kimennek ingyen, csak velem akarnak fizettetni? Azt megérteném, hogy ha pl. kiderül, hogy rossz a modem és kicserélik akkor az új modemet ki kell fizetnem, na de azért nehogy már nekem kelljen fizetnem, hogy kijönnek és szétnéznek...
Emellett azt sem értem, hogy ha nálunk lenne a probléma (mint az ügyfélszolgálatnál is állították), akkor mért kaptam egy sms-t a bejelentés követő egy órában a következő szöveggel:
Tisztelt Ügyfelünk!.. Internet szolgáltatását érintő hibával kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy az elsődleges vizsgálatunk a hálózat meghibásodását állapította meg. A hiba elhárítását megkezdtük, az elhárításig türelmét kérjük"
Régen ugyan ezt az sms-t kaptuk meg minden bejelentést követően, majd másnap jött az újabb sms, hogy a hibát kijavították, de a net továbbra sem javult. Szerintem megint ez lesz.
Egyébként ezen az oldalon mértem (aztán még másik 3 oldalon, hogy máshol is annyi-e) a 0,23-at, de ha jól tudom 10-et kellene mutatnia, nem pedig 0,23-t: [link]
Ráadásul szerintem a 10 megás netnek pl. a youtubeon lévő videókat simán le kellene játszania, de nálunk még csak a videó ablakát sem tölti be (fekete kockát mutat helyette), nemhogy a videót...
" de nálunk még csak a videó ablakát sem tölti be (fekete kockát mutat helyette), nemhogy a videót..."
-ebből,egyértelműen lejön,hogy a te gépednél van a gond ,azaz, nem a t home netje a rossz,
Kábeleket is cseréltünk, a másik gépünk fél éves és azon is ugyanez a hiba a youtubeal. Nem mondom, hogy mindig fekete kocka jön be, ha 0,1 megát mér akkor igen, de ha már 0,5 körül van akkor bejön a videó ablak, de nem tölti be. Az elmúlt egy héten, míg volt rendesen net, a youtubeot olyan gyorsan betöltött és olyan szépen lejátszott mindent, hogy az kész csoda volt, meg is néztem 6 nap alatt 3 filmet ott, mind akadás mentesen, szépen ment.
Azt jól tudom, hogy a speedtestes oldalon 0,2 helyett 10-et kellene mérnie? Tegnap éjfél körül az oldalt 10 perc alatt betöltötte, ám próbálta mérni a netsebességet, de a mutatója nem ugrott a nullán túl, úgyhogy kiírta 5 perc próbálkozás után, hogy nem lehetséges mérni, kérjük próbálja újra.
Ma reggel hívtak a T-Homeosok, hogy nem találtak hibát, holnap kijönnének megnézni!!!! ez már egy jó hír, mert eddig sosem jöttek ki, mindig csak egy sms-t kaptunk, hogy nem találtak hibát. Így legalább megvan a remény, hogy talán megjavul a net így lassan egy év alatt, bármi is legyen a probléma. (Remélem nem csak kijönnek szétnéznek, majd jelentik, hogy nincs gond. :( )
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!