Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Hogyan lehetne rávenni a...

Hogyan lehetne rávenni a szolgáltatót, hogy adjanak megfelelő sebességű internetet? (T-Home)

Figyelt kérdés

Még nem járt le a 2 éves hűségidő, sőt, majd csak jövőre fog, úgyhogy átmenni nem tudunk másik szolgáltatóhoz. Mikor átmentünk a T-Home-hoz az első pár hónapban jó volt a net, tavaly szeptember óta azonban olyan a netünk, hogy 5-10 percig van nagyon lassú internetkapcsolat (0,2-0,5 mega között, ha néha jó napunk van eléri az 1 megát), majd 5 percre elmegy. Tavaly decemberig rendszeresen betelefonáltunk, mert mi 10 megás netre fizetünk elő, nem pedig erre a használhatatlan sz@rra. Az ügyfélszolgálaton mindig arra jutottak, hogy nem látnak problémát, a hiba nálunk lehet, de azért felülvizsgálják a problémát. A következő nap jött az sms, hogy a hibát megtalálták a hálózatban és kijavították, ám a netsebességgel azután sem történt változás. Ezután lecseréltük a modemet, routert, a másik gépünk fél éves, de az internet továbbra sem javult. Az ügyfélszolgálaton mindig felajánlották, hogy kiküldenek egy szervizes kollégát, de 7-8 ezer forint lesz és akkor is ki kell fizetnünk, ha a hiba nem oldódik meg, tehát megköszöntük, de nem éltünk a lehetőséggel, még mi fizessünk azért, mert az ő szolgálatátásuk használhatatlan...

Meglepő módon a múlthéten 6 napon át rendesen volt netünk, 10 megával, majd szombat este 45 percre elment a net, azóta ismét visszaállt a régi rend, max. 0,5 megás és 5 percenként szakadozik. Ma délután 4 órán át nem volt net. Besokalltam és felhívtam a T-Homeot, ahol az ügyfélszolgálaton végigcsináltatták velem a procedúrát, újraindították a vonalunkat, majd megkértek, hogy indítsam újra a modemet, a routert és a gépet, ő konzultál egy kollégával, majd ha nem lesz netünk továbbra sem akkor hívjam vissza őket, majd letette a telefont. Meglepő módon 4 óra után visszajött a net, 10 percig 1,5 megával futott, majd utána visszaállt 0,2-re. Visszahívtam hát őket, egy másik kolléga vette fel a telefont, elmondtam, hogy ugyan visszajött a net, de a 10 megának a közelében sincs. Újra akart velem indíttatni mindent, elmondtam, hogy ezt már a kollégájával is megtettük, de nincs javulás, majd be akarta nekem magyarázni, hogy a routerrel van a gond. Megkértem, hogy magyarázza már el, hogy ha a routerrel van a gond, akkor, hogy lehet az, hogy 6 napig jött 10 megás net rendesen, most pedig ismét egy kalap sz@r. Megmagyarázni nem tudta, csak annyit mondott "Hm..nem tudom. Megkérem a központot, hogy vizsgálják át a vonalukat." Elkérte a telefonszámom, majd elköszönt.

Azóta ismét megkaptam az sms- (mint régen is), hogy megtalálták a hibát a hálózatban és megkezdték a javítást, de már előre sejtem a korábbi tapasztalatok alapján, hogy nem lesz itt javulás.

Az érdekelne, hogy mit lehet még ebben az esetben tenni? Ők ott a központban nem tesznek semmit, merem állítani, hogy a vonalat sem ellenőrzik csak kiküldik az sms-t. Ha nem fizetünk még ők vannak felháborodva és felszólítanak, hogy feljelentenek...Ráadásul ha már ennyit kifizetünk, akkor adhatnának normális netet.

Kinek lehetne még telefonálni/írni? Felettük nem áll valamilyen ellenőrző szerv, akit meg lehetne kérni, hogy ellenőrizze le a T-Home-ot vagy a vonalunkat?



2013. máj. 27. 23:05
 1/6 anonim ***** válasza:
lehet a modemmel van a probléma, ebben az esetben ki kéne jönniük és kicserélni. de ugye azzal tisztában vagy, hogy a 10 megabites/s-es net az 1,25 megabyte/s-es letöltéssel rendelkezik. nekem 20 megás van, és stabilan jön a 20-21 mega. az utóbbi fél évben kb 2x volt kimaradás, szóval nem sűrű errefelé(csongrád megye). karbantartások lehetnek, de ha neked ez rendszeres, akkor lehet modemet kéne cserélni, egyszer valamikor nekünk is volt már hasonló problémák miatt.
2013. máj. 28. 00:51
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 A kérdező kommentje:

Igen, a különbséggel tisztában vagyok. Mint írtam, januárban vettünk egy új modemet, de sajnos azzal sem oldódott meg a probléma, úgyhogy nem hiszem, hogy ezzel lenne a gond. Ráadásul ha a modemmel lenne gond, akkor hogy lehet az, hogy a múlthéten 6 napon át folyamatosan volt rendes sebességgel net, sosem szakadt meg, most pedig ismét rossz? Vagy 6 napra megjavult a modem...nos nem hinném.

Ma mikor betelefonáltam külön felhívta rá a figyelmem az ügyfélszolgálatos, hogy ha azt akarom, hogy kijöjjön szakember azt nekem ki kell fizetnem. Máshoz kimennek ingyen, csak velem akarnak fizettetni? Azt megérteném, hogy ha pl. kiderül, hogy rossz a modem és kicserélik akkor az új modemet ki kell fizetnem, na de azért nehogy már nekem kelljen fizetnem, hogy kijönnek és szétnéznek...

Emellett azt sem értem, hogy ha nálunk lenne a probléma (mint az ügyfélszolgálatnál is állították), akkor mért kaptam egy sms-t a bejelentés követő egy órában a következő szöveggel:

Tisztelt Ügyfelünk!.. Internet szolgáltatását érintő hibával kapcsolatban tájékoztatjuk, hogy az elsődleges vizsgálatunk a hálózat meghibásodását állapította meg. A hiba elhárítását megkezdtük, az elhárításig türelmét kérjük"

Régen ugyan ezt az sms-t kaptuk meg minden bejelentést követően, majd másnap jött az újabb sms, hogy a hibát kijavították, de a net továbbra sem javult. Szerintem megint ez lesz.

2013. máj. 28. 02:39
 3/6 A kérdező kommentje:

Egyébként ezen az oldalon mértem (aztán még másik 3 oldalon, hogy máshol is annyi-e) a 0,23-at, de ha jól tudom 10-et kellene mutatnia, nem pedig 0,23-t: [link]

Ráadásul szerintem a 10 megás netnek pl. a youtubeon lévő videókat simán le kellene játszania, de nálunk még csak a videó ablakát sem tölti be (fekete kockát mutat helyette), nemhogy a videót...

2013. máj. 28. 02:52
 4/6 anonim ***** válasza:

" de nálunk még csak a videó ablakát sem tölti be (fekete kockát mutat helyette), nemhogy a videót..."


-ebből,egyértelműen lejön,hogy a te gépednél van a gond ,azaz, nem a t home netje a rossz,

2013. máj. 28. 03:27
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:
100%
Csak egy kérdés: kábeleket cseréltetek? A LAN kábelre gondolok.
2013. máj. 28. 07:07
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 A kérdező kommentje:

Kábeleket is cseréltünk, a másik gépünk fél éves és azon is ugyanez a hiba a youtubeal. Nem mondom, hogy mindig fekete kocka jön be, ha 0,1 megát mér akkor igen, de ha már 0,5 körül van akkor bejön a videó ablak, de nem tölti be. Az elmúlt egy héten, míg volt rendesen net, a youtubeot olyan gyorsan betöltött és olyan szépen lejátszott mindent, hogy az kész csoda volt, meg is néztem 6 nap alatt 3 filmet ott, mind akadás mentesen, szépen ment.

Azt jól tudom, hogy a speedtestes oldalon 0,2 helyett 10-et kellene mérnie? Tegnap éjfél körül az oldalt 10 perc alatt betöltötte, ám próbálta mérni a netsebességet, de a mutatója nem ugrott a nullán túl, úgyhogy kiírta 5 perc próbálkozás után, hogy nem lehetséges mérni, kérjük próbálja újra.

Ma reggel hívtak a T-Homeosok, hogy nem találtak hibát, holnap kijönnének megnézni!!!! ez már egy jó hír, mert eddig sosem jöttek ki, mindig csak egy sms-t kaptunk, hogy nem találtak hibát. Így legalább megvan a remény, hogy talán megjavul a net így lassan egy év alatt, bármi is legyen a probléma. (Remélem nem csak kijönnek szétnéznek, majd jelentik, hogy nincs gond. :( )

2013. máj. 28. 10:22

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!