PROFI angolosra lenne szükségem! Egy e-mailt ki tud angolról magyarra fordítani érthetőre? Többi lent, SÜRGŐS!
We're writing to let you know that we removed the listing for the following item that you bid on or won:
300869513311 - (sapka neve)
Most items listed on eBay are legitimate, and there are many things we do to protect our members from buying items that aren't. One thing we do is remove items reported to us as allegedly infringing through the eBay VeRO program.
In this case, we removed the listing because the copyright or trademark owner of this product reported that they believe the item may not be authentic.
What to do next:
If you won the item and haven't paid for it yet, don't pay for it.
If the seller offers you the item outside of eBay, we strongly encourage you not to accept the offer. These types of transactions are extremely risky and are not covered by eBay buyer protection programs.
If you've already paid for the item through eBay and want to get your money back:
-- You can open a case in our Resolution Centre. You have to wait 10 days from the day you made your payment before you can open a case.
-- To access the Resolution Centre, go to:
-- Under "I bought an item," select "I haven't received it yet."
-- We'll walk you through the process for getting a refund. Because we removed the listing, you won't be able to look up the seller's contact information.
If you paid using an unauthorised eBay method, here are some things you can do:
-- If you paid using Western Union (1800 173 833) or MoneyGram (+612-8021-9887), contact the company directly.
-- If you paid by cheque, contact your bank to stop payment.
-- If you paid by credit card, contact your credit card company to dispute the payment.
We want to make sure you get your money back safely and quickly.
Szóval a lényeg:
Hamisított volt a cucc és törölték az aukciót.
Bla-bla-bla.
Kifejezetten kérik, hogy az e-bayt megkerülve sem vedd meg a sapkát.
Stb.stb.
Itt jön a lényeg.
Leírják részletesen, hogy hogyan tudod visszakérni a pénzedet.
Bocs, nem ismerem az alábbi kifejezések magyarítását, úgyhogy ezek a kifejezések maradnak angolul.
-- Nyitsz egy case-t a Resolution Centerben. 10 napot várnod kell a fizetés után, hogy tudj case-t nyitni.
-- Itt éred el a Resolution Centert:
-- Kiválasztod azt, hogy "I bought an item," (Vásároltam egy cuccot), utána meg azt, hogy "I haven't received it yet." (Még nem kaptam meg)
-- Utána végigvezetnek a szükséges lépéseken, hogy visszakapd a pénzed. Mivel a cuccot törölték, nem tudod megnézni az eladó elérhetőségeit.
Ha esteleg nem az e-bay által jóváhagyott módokon fizettél volna (pl. WU, banki átutalás, stb.), akkor értelemszerűen a Wester Uniont vagy a bankodat kell megkeresned, az e-bay nem fog tudni segíteni ezekben az esetekben.
köszönöm segítséged! lenne még valami.. de azok már csak apróságok.. de csak lépésben tudok haladni:/
van egyszer egy ilyen:
Please enter the number of the item:
Item number :..ide kell bemésolni a számsort.. csakhogy! bemásolom, de nem azt a sapit tallálja..egy másiakt ad be. mertugye törölték már azt amit vásároltam. ilyenkor mitcsinájak? tipp?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!