Szigeti Ádám kérdése:
Modemhiba lehet, vagy a szolgáltatónál van gond, amit nem hajlandók javítani?
Figyelt kérdés
T-home internet előfizetésem van, DSL családi csomag (15megás), a gondom vele az, hogy este 6 óra után a net megbolondul, szakadozva működik, valamint a speedtest is az előfizetett sebesség töredékét méri. Hívtam az ügyfélszolgálatot, küldtek sms-t, e-mailt, hálózati hibát állapítottak meg minden alkalommal. A hiba javítva lett, elvileg, de ugyanúgy csinálja ezt a szakadozásosdit. Korábban is volt már gondom vele, akkor modemcserén estem át, azóta pár hónapig elvolt, és most újra elkezdte pár napja. Az ügyfélszolgálat szerint, a modem nem tud szinkronizálódni a központtal, de eddig éveken át működött.2012. dec. 9. 19:09
Sajnos még nem érkezett válasz a kérdésre.
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Te lehetsz az első, aki segít a kérdezőnek!
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!