A Vodafone-nál hogyan tudom lekérdezni az adott havi, szolgáltatónál nyilvántartott internetes forgalmamat? (Céges flotta. )
Figyelt kérdés
- A Netinfo nem használható, valószínűleg a céges tarifacsomagunk nem passzol:
A [link] azt írja ki, hogy:
Kedves Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy a Netinfo oldal az általad használt internet csomaggal, illetve opcióval nem elérhető.
- Az online Ügyfélszolgálatra nem tudok regisztrálni, mert "Ügyfélbiztonsági kód" kell hozzá, de azt csak a céges kapcsolattartó használhatja, aki viszont minden flottafelhasználót "lát".
2012. dec. 7. 19:02
1/4 A kérdező kommentje:
Ügyfélszolgálat szerint: 1751 számra SMS-t küldeni, NET tartalommal. De ez 75,- Ft!
2012. dec. 7. 22:56
3/4 A kérdező kommentje:
Felhasználónév & jelszó szükséges. Az Első Bejelentkezés oldal viszont ezt írja ki, vállalati ügyfelet választva (nem Kapcsolatartó vagyok):
Nincs jogosultsága belépni a rendszerbe. Kérem, hívja az ügyfélszolgálatot ha a hiba továbbra is fennáll.
2012. dec. 10. 05:44
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!