Nem működik az internet, hogyan háríthatnám el a problémát?
Parisat-os internetünk van itthon, viszont nem működik, úgyhogy a Vodafone-os mobilinternetről írok. A laptop tud csatlakozni az internethez (a vezetékeshez és a vezeték nélkülihez is (routerrel meg van osztva) ), viszont az jelet nem ad. Motorola modemünk van, amin világít narancssárgán a PC/activity nevű led (tehát van kapcsolat a számítógép és a modem között, ez nem is kérdés), a POWER led is bejött, viszont a "RECEIVE" azaz vétel led folyamatosan villog, így a többi nem tud bejönni. XP-m van, és mikor megnéztem a kapcsolat állapotát, akkor azt írta ki, hogy küldött: nagyon nagy szám, fogadott : 4 (azaz négy). Illetve a kis számítógép wifi hullámokkal is sötét képernyőjű, mikor van net, akkor pedig kéken szokott világítani (a jobb alsó sarokban).
Azt hiszem, mindent leírtam, amit lehetett, ha valaki tud segíteni, azt előre köszönöm :)
-modemet kihúzod visszadugod, pc-t újraindítod
ha nem megy
-futtatás-ba beírod CMD, a megjelenő ablak aljába beírod IPCONFIG
Írd le hogy ezeknek lett-e eredménye akkor tudok vagy tudnak mások tovább segíteni
A modem kihúzása/visszadugása, meg az újraindítás nem hoz eredményt, már jónéhányszor próbáltuk.
A másikra nekem egy parancssor jött ki, oda beírtam, és kiadta az IP címet, meg hasonlókat, viszont volt egy üres mező:
"Kapcsolatspecifikus DNS utótag"
A többiben volt az IP címem, meg az IP cím sémája
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!