Miért szakad meg az adatátvitel a WiFi-n?
A helyzet a következő:
Egy mindenki által szabadon hozzáférhető vezeték nélküli (WiFi) hálózatot használok az internetezéshez. A problémám az, hogy az utóbbi időben ha rákapcsolódok a hálózatra, akkor úgy kb 5 percig van rendes kapcsolat adatátvitellel együtt, ahogy annak lennie kell. 5 perc elteltével azonban az adatátvitel megszakad, a kapcsolat továbbra is megvan (a vezeték nélküli hálózatok listáján a „Csatlakoztatva” felirat látható a kérdéses hálózattal kapcsolatban). Adatátvitel ellenben egyáltalán nincs. Ez pl. a Skype esetében úgy jelenik meg, hogy ugyanúgy körbeforog a fehér nyilacskapáros a szürke emblémában, mintha nem is lenne semmilyen kapcsolat. Természetesen a Mozilla Firefox is azt jelzi, hogy „Probléma az oldal betöltése közben”, ill. hasonlóan reagál a Google Chrome is „Az alkalmazás nem érhető el”, „Ez a weboldal nem érhető el“ szövegekkel. Hiába kapcsolódok le a hálózatról és újból fel, az adatátvitel ekkor már nem újul meg még arra az 5 percre sem, mint az első kapcsolatnál. Másnap/harmadnap már megint újból ez ismétlődik, jön az első kapcsolat az 5 perces adatátvitellel.
A kérdésem az lenne, hogy kinél lehet a hiba és mi lehet az?
Még megjegyzem, hogy egy másik helyen, ahol szintén rá tudtam kapcsolódni valamilyen vezeték nélküli hálózatra, ilyen probléma nem volt.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!