Adwords - ismételt klikkelést hogyan számítják?
Ha én meglátom az egyik versenytársam hirdetését és 10-szer ráklikkelek, akkor azt az adwords rendszere mind a 10-szer le is vonja a napi keretéből?
Azaz ilyenformán a reggeli kávém mellett kinyírhatom a konkurens hirdetéseket?
Vagy ez a 10 klikk csak egynek számít? Hogy van ez, nem tudja valaki?
Bocsánat, de én nem ezt kérdeztem, hanem azt hogy az adwords hogyan számítja.
Azért érdekel, mert nem én akarom kiklikkelni a limitjüket, hanem éppen ellenkezőleg, velünk csinálják.
Ha az adwords nem tartalmaz ilyen szűrést, akkor érdekelnének azok a bizonyos nem túl bonyolult módszerek, mert én csak megállapítani tudom a tényt egyelőre (mármint hogy sorozatklikkelik a hirdetésünket), de nem tudom hogyan akadályozzam meg.
Googlen nem találtam erre vonatkozóan semmit.
IP-szűrés, Cookie-k, Gyorsítótár.
Csak 3 opció a sok lehetőség közül, ahogy a Google szelektálja a klikkeket.
Ne hidd, hogy olyan hülye az a milliárdos cég...
G.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!