Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » UPC-Állandó internet szakadás,...

Roonys kérdése:

UPC-Állandó internet szakadás, kapcsolat szünet, mi lehet a probléma?

Figyelt kérdés

3 hónapja kezdődött, azóta kb. napi szinten órákra viharok esetén napokra elmegy az internet, már voltam bent személyesen, telefonon is zaklattam őket, e-mailt is írtam, küldtek ki 'hozzáértő' szakembert, akinek tevékenysége után ugyanúgy folytatódott a probléma.Mi lehet a gond?Az online led nem szokott világítani.


4 hónapom van hátra a húségidőből, de a szerződésben megfogalmazott szolgáltatás FELÉT sem nyújtják, mit tegyek, kihez forduljak, ahoz, hogy ne kelljen szerződés felbontási díjat fizetnem?!


2011. júl. 31. 18:02
 1/5 Chrisstian_ ***** válasza:
sajnos nincs mit tenni, addig kell csesztetni őket, amég végleg orvosolják a problémát. Az ÁSZF-ük szerint ha 72 órán belül nem javítják meg a hibát, akkor jogosult vagy jóváírást, illetve kötbért (az általad fizetett napi díj nyolcszorosát) kérni, ami szép summa lehet. Ekkor azt fogják írni, hogy kimentek 72 órán belül megjavítani a netet, amit Te alá is írtál a munkalapon, de később nem jelezted, h nem oké a net, ezért Ők lezártnak tekintették a hibabejelentést. Ne kövesd el ezt a hibát, amint szakad a nete jelentsd be újra és újra
2011. júl. 31. 18:09
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/5 A kérdező kommentje:
igen, de egyszerűen lehetetlen jelezni feléjük, ugyanis hétvégén nincs telefonos ügyfélszolgálat(felháborító), és egy nehéz hét után, nem leány álom az irodájukba szaladgálni, komolyan mondom kétségbe vagyok esve, mert neten is dolgozom, és irritáló, hogy elmegy a net és vissza se néz^^
2011. júl. 31. 18:18
 3/5 Chrisstian_ ***** válasza:
hogy ne lenne ügyfélszolgálat? 0-24 órás hibabejelentés van a hét minden napján! :D
2011. júl. 31. 18:20
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/5 anonim ***** válasza:
sántít ebben a te upc-s történetedben valami,de nagyon....
2011. júl. 31. 19:53
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/5 anonim ***** válasza:

Ügyfélszolgála: 1221

Szerintem te a helyi/körzeti ügyfélszolgálatot hívod.

Véletlenül nem a volt MTT területén vagy?


Az UPC soha senkinek nem jelenti be, hogy a hibát elhárította!!!!

Mint felhasználó azt vélelmezem, hogy olyan súlyos, hogy azt a bejelentéstől akár több hétig is javítja. Majd elfelejtenek szólni.


Vélhetően azt fogják csinálni, hogy önhatalmúlag visszavesznek egy csomaggal lejjebb és azzal a sebességgel tudsz netezni. Küldenek majd egy szerződés módosítást amit nem fogsz aláírni. Ha netán aláírod akkor sz...rt nem fogják kijavítani.


Nálam beázik a kábel, + valaki rászór a kábelre. Csak ennyi a hiba. 18 hónapja, 1,5 éve ahogy tetszik. Havi 1500 leszakadás mellett. Most alacsonyabb nettel megyek, még egy darabig. Aztán lejár a hűség.

2011. júl. 31. 20:08
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!