UPC-Állandó internet szakadás, kapcsolat szünet, mi lehet a probléma?
3 hónapja kezdődött, azóta kb. napi szinten órákra viharok esetén napokra elmegy az internet, már voltam bent személyesen, telefonon is zaklattam őket, e-mailt is írtam, küldtek ki 'hozzáértő' szakembert, akinek tevékenysége után ugyanúgy folytatódott a probléma.Mi lehet a gond?Az online led nem szokott világítani.
4 hónapom van hátra a húségidőből, de a szerződésben megfogalmazott szolgáltatás FELÉT sem nyújtják, mit tegyek, kihez forduljak, ahoz, hogy ne kelljen szerződés felbontási díjat fizetnem?!
Ügyfélszolgála: 1221
Szerintem te a helyi/körzeti ügyfélszolgálatot hívod.
Véletlenül nem a volt MTT területén vagy?
Az UPC soha senkinek nem jelenti be, hogy a hibát elhárította!!!!
Mint felhasználó azt vélelmezem, hogy olyan súlyos, hogy azt a bejelentéstől akár több hétig is javítja. Majd elfelejtenek szólni.
Vélhetően azt fogják csinálni, hogy önhatalmúlag visszavesznek egy csomaggal lejjebb és azzal a sebességgel tudsz netezni. Küldenek majd egy szerződés módosítást amit nem fogsz aláírni. Ha netán aláírod akkor sz...rt nem fogják kijavítani.
Nálam beázik a kábel, + valaki rászór a kábelre. Csak ennyi a hiba. 18 hónapja, 1,5 éve ahogy tetszik. Havi 1500 leszakadás mellett. Most alacsonyabb nettel megyek, még egy darabig. Aztán lejár a hűség.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!