Mit lehet tenni a Vatera által jogtalanul kiszámlázott
termékkiemelési díj ellen?
Figyelt kérdés
Kiemeltem kb minden kategáriában egy terméket vaterán és teszveszen, de csak pár percre rá vettem észre, hogy rosszat. Kb 10 percen belül lejárttá tettem az egészet, és kiemeltettem a jóval is, de a cég mindkettő kiemelést kiszámlázta (2 x 3.000 Ft volt). A leveleimre (visszaélve erőfölényével) azt szajkózza, hogy minden kiemelést a megkezdésekor kiszámláznak, függetlenül az aukció időtartamára, esetleges korábbi lezárásra. De könyörgöm, véletlenül volt, és csak kb. 10 percig élt! Ha veszek valamit boltban, és fizetés után, de még a boltban észreveszem, hogy nem jót vettem le a polcról, akkor szó nélkül kicserélnék... Mit lehet ilyenkor tenni szerintetek? Fogyasztóvédelem?
2011. máj. 20. 22:22
1/10 anonim válasza:
Igen fogyasztóvédelem! nála mis volt már ien és a Fogyasztóvédelem segített.
2011. máj. 20. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?
2/10 anonim válasza:
Üdv:)
igen fogyasztó védelem!
de én azt ajánlom hogy fizesd be nekik mert pénzbehajtó partnerük van !!
minden zokszó nélkül 3 honapos késésnél átadják a partnerüknek !
Hivatkozz arra hogy nincs lehetőség 20 percen belüli HÍRDETÉS módosítására !!!
Én pont ezért töröltem magam a vaterárol!!
mert amiota eladták azota egy fostalicska az egész!!
2011. máj. 20. 22:33
Hasznos számodra ez a válasz?
3/10 A kérdező kommentje:
Köszönöm a válaszokat! Amúgy ez a héten történt, szóval az a 3 hónapos behajtási idő még jócskán hátra van. A kommentjeitekből szerencsére érzem, hogy jogos a felháborodásom. Éppen ezért nem is értem, hogy egy ekkora cég miként engedheti meg ezt a lekezelő ügyfélszolgálati stílust az e-mailjeiben? És e-mailen kívül nem is tudsz velük kapcsolatba kerülni, mert telefonjuk nincs, sem ügyfélszolgálat. Hogy engedheti ezt meg Magyarország egyik legnagyobb internetes szolgáltatója???
2011. máj. 20. 23:03
4/10 anonim válasza:
A 10 perc az 10 perc. Oda kell figyelni. Ha a Vatera szabályzatában benne van, hogy minden kiemelés kezdetekor x díjat számláznak ki, és ezt te a regisztrációdnál elfogadtad, akkor magad ellen beszélsz.
Ez volt a tanulópénz...
2011. máj. 20. 23:19
Hasznos számodra ez a válasz?
5/10 A kérdező kommentje:
Kedves előttem szóló!
Ezek szerint te még nem hibáztál soha? Nem kijátszani akartam a rendszert, mint ahogy az e-mail-jei alapján gondolta a support is. Ez szerintem merőben megkülönbözteti a dolgokhoz való hozzáállást, de a vateránál semmiféle toleranciát nem tapasztaltam, pedig a rendszerükből egyértelműen látszódna, hogy nem jutottam vele előnyökhöz.
2011. máj. 21. 00:04
6/10 A kérdező kommentje:
Arról pedig nem is beszélve, hogy a cég nem csak most változott meg, a support velem egy 5 évvel ezelőtti dologban is iszonyat unfair volt, és ezért sokalltam már be. Akkor egy postai csekkes befizetést kerestek rajtam, amit befizettem! Elküldtem nekik a scannelt igazolást róla, de nem találták ennek ellenére sem a pénzem. Ezért el kellett mennem Budapest másik végére egy postai kirendeltségbe, ahol kivizsgálták a dolgot, és adtak róla igazolást, hogy már pedig ők rendben átutalták, és időben. Ezért persze még fizetettek velem valami 1.000 Ft körüli összeget, melyet utólag főleg ELVből próbáltam a Vaterán behajtani (mivel ők hibáztak), de tojtak a fejemre. Szal ennyit a supportjukról.
2011. máj. 21. 00:12
7/10 anonim válasza:
Ha nem tetszik a Vatera nem kell használni. Senki nem kötelezett rá! Vagy de?
2011. máj. 21. 11:54
Hasznos számodra ez a válasz?
8/10 anonim válasza:
A válasz megírásának időpontja: ma 11:54
Nem arrol van szó hogy kötelezték e rá vagy sem hanem arról hogy véletlen volt gondolom nem várt a kérdező vele heteket!!
hanem azonnal kérte a segítséget a szupport tol
Egyépként régen a vatera jó volt feltöltöttél valamit és azon már volt egy nap 20 látogató minimum kiemelés nélkül most meg ha nem emeled ki a termékedet elveszik a süllyesztőbe !!!!!!
Sok sok embert kárositottak meg a kamu licitálok!!!
ezek ellen meg tehetetlen !!
2011. máj. 21. 12:01
Hasznos számodra ez a válasz?
9/10 anonim válasza:
~ Kb 10 percen belül lejárttá tettem az egészet~
NA ERRE kellett volna a szupportnak azt mondani hogy
(kis türelmét kérem átirányítom a kérelmét a pénzügyi
részlegre további jó vaterázást.
2011. máj. 21. 12:03
Hasznos számodra ez a válasz?
10/10 anonim válasza:
10 perc is IDŐ! Ha valaki hibázik, akkor vállalja érte a felelősséget.
A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik. Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!