Mit tegyek, hogy ne kapjak negatívot vaterán?
Van egy vevő aki leütötte a termékemet és kérdezte hogy megyek e arrra amerre lakik(tőlem 40 km). Írtam neki, hogy sajnos nem, akkor hogyan oldjuk meg? - kérdezttem emailba. És azóta nem kapok választ. Most újra szeretném indítani az aukciót, de azt csak úgy lehet hogy negatívot adok neki? Met ha én így negatívot adok biztos, hogy boszzúból ő is. És mivel az eladások elején (13 van) 100% szeretnk maradni.
Vagy lehet neki semlegest is adni. Kérem segítsen valaki!! Köszi előre is!
Volt hasonló vitám a vaterán. Írj neki egy felszólító levelet, amelynek a másolatát elküldöd a Vaterának is. (talonba) biztonsag@vatera.com -címre
Ők nem foglalkoznak vele, csak értékelési vita esetén, erre a levélre hivatkozva töröltetheted a vevő értékelését.
Idézet az én levelemből:
> POZITÍV értékelést várok el !
> Számomra ez fontos!
> Tájékoztatom, hogy az esetleges értékelési viták megelőzésére,
> ennek a levélnek a másolatát elküldöm a
> biztonsag@vatera.com- címre is!
>
> Legkésőbb a hó végéig szándékomban van az aukciót értékelni!
> Várom válaszát!
Az előző választ saját szavaimmal fogalmaztam. Részlet a Vatera szabályzatából:
"érdemes egy üzenet írni az adásvételtől való elállásról és megadni a partnernek a megfelelő értékelést. Egy utolsó felszólítást küldjön az illetőnek a termék adásvételével kapcsolatban és küldje el másolatként a biztonsag@vatera.com címre is. Ezt a címzettnek is említse meg kilátásba helyezve a megfelelő értékelést amennyiben nem jelentkezik. A kapott azonosítót mentse el, mivel az alapján esetleges bonyodalmak esetén igazolni lehet, hogy az üzenet kiküldésre került a partnernek."
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!