Vásárlóként sajnos pórul jártam a Vaterán. Az eladó negatívot érdemelne, de a stílusát megismerve biztosan bosszú negatívot ad. Ez elkerülhető?
Több mint 200 adásvétellel a hátam mögött 100%-os pozitív értékeléssel ért nagy csalódás vásárlóként.
Kisfiúnknak újként feltüntetett ruhákat vásároltunk és gyakorlatilag egyik sem felelt meg a terméklapon feltüntetett információknak.
Az észrevételeinket telefonon jeleztük az eladó felé (2x próbáltuk), aki meg sem hallgatott minket, kinyomta a telefont és egy sms-ben közölte, hogy nem hallgatja ezt a szöveget és ne zaklassuk Őt (neki 40 adásvétele van csak, eladóként talán 15).
Emailben is leírtuk az észrevételeket (vagy elolvassa vagy nem) és elküldtük a levél másolatát a Vaterának.
Nem fogja visszafizetni a ruhák árát, ez a stílusából is nyilvánvaló. Egyértelmű negatívot érdemel, de mi van akkor, ha bosszúból engem is negatívra értékel?
Mit tudok tenni?
Nem sok mindent tudsz tenni, de a Vatera felé mindenképpen írd meg a történteket, ha szerencséd van, ezek után nem könyvelik el feléd az ő értékelését.
Az eladó értékelésénél meg feltétlenül írd le mindezt, hogy mások is tudják, milyen emberrel van dolguk.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!