Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Vásárlóként sajnos pórul...

Vásárlóként sajnos pórul jártam a Vaterán. Az eladó negatívot érdemelne, de a stílusát megismerve biztosan bosszú negatívot ad. Ez elkerülhető?

Figyelt kérdés

Több mint 200 adásvétellel a hátam mögött 100%-os pozitív értékeléssel ért nagy csalódás vásárlóként.

Kisfiúnknak újként feltüntetett ruhákat vásároltunk és gyakorlatilag egyik sem felelt meg a terméklapon feltüntetett információknak.

Az észrevételeinket telefonon jeleztük az eladó felé (2x próbáltuk), aki meg sem hallgatott minket, kinyomta a telefont és egy sms-ben közölte, hogy nem hallgatja ezt a szöveget és ne zaklassuk Őt (neki 40 adásvétele van csak, eladóként talán 15).

Emailben is leírtuk az észrevételeket (vagy elolvassa vagy nem) és elküldtük a levél másolatát a Vaterának.

Nem fogja visszafizetni a ruhák árát, ez a stílusából is nyilvánvaló. Egyértelmű negatívot érdemel, de mi van akkor, ha bosszúból engem is negatívra értékel?

Mit tudok tenni?


2011. máj. 4. 16:05
 1/1 anonim ***** válasza:
100%

Nem sok mindent tudsz tenni, de a Vatera felé mindenképpen írd meg a történteket, ha szerencséd van, ezek után nem könyvelik el feléd az ő értékelését.

Az eladó értékelésénél meg feltétlenül írd le mindezt, hogy mások is tudják, milyen emberrel van dolguk.

2011. máj. 4. 16:23
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!