Miből gondolja sok hírlevél kibocsáató, hogy vonzó, ha ennyire nyomul?
Megfigyeltem, hogyha "engedek a csábításnak" és hagyom, hogy oké, jöhet a hírlevél, mert mondjuk egy olyan weblapot nézegettem, ami érdekel, akkor egyből azt hiszi a weblap üzemeltetője, hogy egyéb sincs az életemben, mint az ő weblapja, témája, termékei, ötletei, bármijei. Legutobb letöltöttem egy applikációt, ami elvileg futás edzéstervet ad, személyre szabottan egy kérdőív alapján. Mondom jön a tavasz, bele akarok kezdeni hamarosan. De arról nem volt szó, hogy egy nap 4 e-mailt is kapok tőle, úgyhogy most törlöm az appot és leiratkozom, ha meg macerás a leiratkozás, akkor letiltom a bejövőit. Egy érdeklődés miért egyenlő azzal, hogy napi szinten akarok tőlük e-maileket kapni? Egy appnál például azt hittem, hogy személyre szabott edzéstervet kapok – erre naponta négyszer írnak. Miért nem értik meg, hogy a kevesebb néha több?
De nem csak vele jártam így. Több hasonló is van, aki minden áldott nap küld hírlevelet. Pedig elhihetné mindenki, hogy azért, mert valami érdekel, szívesen is tartom a kapcsolatot, azért az nem azt jelenti, hogy egyéb sincs az életemben....





Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!