Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » Mi a problèma az ügyfélkapummal?

Mi a problèma az ügyfélkapummal?

Figyelt kérdés
Nem tudok belèpni az ügyfélkapu +- rá. Eddig működött most pedig mindig azt a hibajelzèst kapom a hitelesitő kód beírása után, hogy a megadott token nem megfelelő.
ma 18:58
 1/2 anonim ***** válasza:
100%

Lehet túl lassú vagy, és még az előzőt írod be, miközben már kiszámolta az újat. Egy másik lehetőség, hogy el van csúszva az idő az eszközödön, és rossz időpontban számolja ki az új kódot. Utóbbinál a pontos időt kell ellenőrizni és helyreállítani (pl. az eszköz dátum/idő beállításánál ha van valamilyen szinkronizálási mód, vagy manuális-automatikus között oda-vissza váltani).


Az is szóba jöhet még, hogy időközben törölted és új regisztrációt kezdtél, de nem olvastad be az új QR-kódot a hitelesítőbe - ilyenkor a régi már érvénytelen, nem fogja a kódjait elfogadni az oldal. Vagy több bejegyzés is fel lett véve, és következetesen rosszat nézel (nem ahhoz a fiókhoz valót).

ma 19:10
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/2 anonim ***** válasza:
22%
ha kidobnak az ügyfélkapun, mássz be a kormányablakon
ma 19:24
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!