Mi a teendő, ha nincs meg az ügyfélkapum?
Valószínűleg már megoldódott, de azért leírom, hátha valakinek hasznos lehet.
Emailben nem jöhetett meg se a felhasználóneved, se a jelszavad, mert ezeket biztonsági okokból nem küldik ki.
Amikor megcsináltattad az ügyfélkaput, akkor kaptál egy regisztrációs nyugtát, amin rajta volt az email címed és a felhasználóneved.
A nyugtán szereplő email címedre kiküldtek egy e-mailt, amivel tudtál regisztrálni (egyszer használatos link), de a felhasználóneved abban sem volt.
Ha ez a nyugta nincs meg, akkor a felhasználónevet csak személyesen kormányablakban tudják neked kiadni (újat fognak csinálni). Viszont, ha az email címed törlésre került, akkor ezt is jelezd az ügyintéző felé. (Valószínűleg amúgy is megkérdezi, hogy mi az email cím, mert teljesen új regisztrációt készítenek)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!