![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz1.png)
"A YouTube jobb mint a kábeltévé?"
Ezt a cikk sehol sem állítja.
Csak annyit állít - a Youtube vezérigazgatójának, Neal Mohan-nek "ünnepies bejegyzésére" hivatkozva - hogy "a videóplatform az új televízió", arra alapozva, hogy "z Egyesült Államok felhasználói bázisában már többen fogyasztják a YouTube-videókat televízión keresztül, mint okostelefonon".
Ez nem jelzi a Youtube minőségi "jobbságát", csak annyit, hogy az emberek jobban szeretik maguk beosztani, hogy mikor mit (és kitől) néznek.
Egy lineáris médiaszolgáltatásnál (TV. rádió) időhöz vagy kötve, a médiavállalatok határozzák meg a tartalmi kritériumokat (bár a Youtube-nál is van némileg ilyesmi a "közösségi irányelvek" tekintetében, de alapvetően a közösségi médiaportálok nyitottabbak tartalmi téren, bárki készíthet tartalmat), éppen ezért tudnak előretörni a közösségi médiaplatformok.
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz2.png)
![*](http://static.gyakorikerdesek.hu/p/vsz0.png)
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!