Miért nem tudok belépni az ügyfélkapu plusz-ba?
Ebben az esetben nem fejezted be az Ük+ regisztrációt. Miután beolvastad a QR-kódot, utána még ha lejjebb görgetsz akkor lesz egy törlőkód amit el kell menteni. Mentés után bepipálod hogy megtörtént a mentés (és ezt tényleg csináld meg, különben be kell menned személyesen helyreállíttatni gond esetén), és a végén lesz még egy befejezés gomb, ekkor lesz véglegesítve. Ha az utolsó lépést kihagytad, akkor egyszerűen kiléptél a véglegesítés előtt és újra meg kell csinálni.
A kódot ugyan generálja a hitelesítő a beolvasott QR-kód alapján, de a rendszerben nem lett jóváhagyva a kérelem, mert nem fejezted be. Ezt a beolvasott kódot törölheted, mert amikor újrakezded a regisztrációt már egy másik QR-kódot fog generálni, és CSAK azzal fog működni.
Most amikor újrakezded, ezeket feltétlenül csináld meg:
- olvasd be a QR-kódot és mentsd is el a képet egy biztonságos helyre (ha más eszközön is be akarod olvasni és használni, erre szükség lesz, és az oldal többször nem fogja mutatni, csak itt)
- kattints a 'nem tudom beolvasni' gombra a QR-kód alatt, és az ott megjelenő biztonsági kulcsot szintén mentsd el, ugyanarra való mint a QR-kód
- a QR-kód beolvasása után mentsd el a törlőkódot, mert ennek hiányában a regisztrációt nem tudod visszavonni és újrakezdeni, csak ha személyesen kéred egy kormányablakban
Amikor ezek megvannak, utána az összes beállítási lépésen menj végig, a hiányzó választási lehetőséget pipáld be, különben nem lesz véglegesítve a regisztráció. Akkor sikerült megcsinálni, ha a sima ügyfélkapus adatokkal nem enged be, csak az ügyfélkapu+ móddal.
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2025, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!