Miért nem tudok belépni az ügyfélkapuba?
Sziasztok! Még decemberben megcsináltam e-személyivel az ügyfélkaput, aktiváltam is, viszont nem engedett belépni, csak annyit írt ki, és most is azt írja ki, amikor újra regisztrálni akarom, hogy már létező ügyfélkapu. Viszont a belépésnél "Felhasználónév és a jelszó nem megegyező" akartam kérni új jelszót, ott pedig azt írja "Felhasználónév vagy az e-mail cím nem megegyező" Ma elmentem a NAV-hoz ahol elmondtam a gondomat, erre a hölgy adott nekem egy nyugtát, amin rajta vannak az adataim, és küldött egy egyszer használatos kódot is, amivel új jelszót hozhatok létre. Meg is csináltam ezt, ám ott is azt írja "Megadott felhasználónév és jelszó páros nem megegyező"
Nem tudom mi tévő legyek, csak itt tudom leadni a felvételi jelentkezést, viszont időm sincs mindig elrohangálni az okmányirodába.
Előre is köszönöm a segítségeket, válaszokat!
A sütikkel nincs gond, mivel az anyukámnak sikerült belépnie.
Épp ez a baj, hogy azt sem engedi, hogy jelszót változtassak. Ha kitíltatom magamat, akkor tudok új ügyfélkaput létrehozni?
Kapcsolódó kérdések:
Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!