Kezdőoldal » Számítástechnika » Internet » A citromail és az indamail...

A citromail és az indamail fizetőssé tétele hogy érheti meg az új üzemeltetőknek?

Figyelt kérdés

Tudom régi sztori, de most jutott eszembe és nem igazán értem. Először arra gondoltam, nem is maga a rendszer volt érdekes azoknak akik megvették, hanem az adatok a felhasználókról (név, alternatív emailek stb.), amikkel aztán lehet mutyizni.

De ez önmagában még nem ad okot arra, hogy irreális áron havidíjassá tegyék. Nem tudom egyszerűen elképzelni, hogy van elég felhasználó, hogy megérje nekik.


febr. 29. 09:14
 1/6 anonim válasza:
71%
Szerintem sehogy, nincs az a szellemi fogyatékos aki ilyenért fizetne, mikor ott a gmail, még minőségibb is valamennyire, és az adataidért cserébe ingyen is van..
febr. 29. 09:39
Hasznos számodra ez a válasz?
 2/6 anonim ***** válasza:
36%
Én sem értem, miért éri meg a plusz bevétel....
febr. 29. 11:03
Hasznos számodra ez a válasz?
 3/6 anonim ***** válasza:
100%
Szinte már senki sem használt Citromailt meg Indamailt, veszteségessé vált már egy ideje. Két lehetőség volt, vagy bezárják őket, vagy azt mondják, hogy fizess, és használhatod. Ez utóbbi még mindig jobban megéri, mint ha bezárták volna őket.
febr. 29. 11:40
Hasznos számodra ez a válasz?
 4/6 anonim ***** válasza:

A Fjordmail - most már inbox.com - stratégiája gyanítom abban áll, hogy felvásárol kissé elhagyatott, de azért használatban levő, "nemzeti" (értsd: egy adott ország lakói által használt), ingyenes (reklámokból fenntartott) levelezőszolgáltatásokat - például mint anno tette a luukku.com-mal:

[link]

az online.ee-vel:

[link]

az email.it-vel:

[link]

és átalakítják fizetős, "jobb minőségű" szolgáltatássá.


A régi szolgáltatások előfizetőinek egy része már eleve nem használta a szolgáltatásokat (mert egyrészt ezen szolgáltatások szabadok és ingyenesek voltak, így nem voltak annyira "minőségiek", másrészt voltak ügyfelek, akiknek csak bizonyos célokra - mondjuk egy regisztrációhoz - volt szükség levelezőfiókra, majd ezen levelezőfiókokat otthagyták), más része átment más szolgáltatóhoz (jómagam egy tucat Citromail és Indamail ügyfelet migráltam át más szolgáltatóhoz), egy kisebb része - akinek fontos volt a levelezési cím megtartása - meg előfizetett.

Ezzel a Fjordmail duplán jól járt: csökkentette a versenytársak számát és befolyást szerzett több országban (talán nem ok nélkül? ;/ ). A minimális bevétel már csak hab a tortán.

febr. 29. 15:06
Hasznos számodra ez a válasz?
 5/6 anonim ***** válasza:

És az alábbi közlemény:

[link]

szerint tényleg erre építi a szolgáltatását - az elhagyatott e-mail szolgáltatások felvásárlására.

febr. 29. 15:24
Hasznos számodra ez a válasz?
 6/6 anonim ***** válasza:

2. Volt aki azt írta neten hogy fizet érte, csak hogy ne kelljen kínlódnia az átírásokkal. Én dobbantottam róla, mert nem akartam fizetni, de az átírások sok helyen tényleg katasztrófa volt.

Gmail összességibe jó, de ami nagy hiány, hogy nincs olvasási visszaigazolás funkciójuk.

Igazából ha már megvették megéri nekik, még akkor is ha csak 40-50 előfizető marad. Én a próbaidőszakban Citromail fiókról megpróbáltam belépni, a többi Fjordmail-os levelező szolgáltatásba (külföldibe) és mindbe sikerült. Tehát gyakorlatilag egyetlen egy szerverre kerülnek a fiókok, onnatól meg mindegy hogy egy szerver hány domaint szolgál ki.

márc. 7. 15:03
Hasznos számodra ez a válasz?

Kapcsolódó kérdések:




Minden jog fenntartva © 2024, www.gyakorikerdesek.hu
GYIK | Szabályzat | Jogi nyilatkozat | Adatvédelem | Cookie beállítások | WebMinute Kft. | Facebook | Kapcsolat: info(kukac)gyakorikerdesek.hu

A weboldalon megjelenő anyagok nem minősülnek szerkesztői tartalomnak, előzetes ellenőrzésen nem esnek át, az üzemeltető véleményét nem tükrözik.
Ha kifogással szeretne élni valamely tartalommal kapcsolatban, kérjük jelezze e-mailes elérhetőségünkön!